معرفی ۱۵ استعداد نوجوان مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال

معرفی ۱۵ استعداد نوجوان مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال

در مرحله نهایی استعدادیابی فوتبالیست‌های نوجوان مازندران که با حضور غلامرضا بهروان رئیس، علی خورشیدی مدیر استعدادیابی هیئت فوتبال، سید کریم محمدی دبیر استعدادیابی استان مازندران و غلامحسین صانعی رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار، ۱۵ فوتبالیست مستعد مازندرانی به کمپ تیم ملی معرفی شدند.

غلامرضا بهروان رییس هییت فوتبال مازندران اظهارکرد: تلاش شد آنهایی که از هر نظر بهتر هستند انتخاب شوند، استعدادیابی در مازندران سابقه خوبی دارد.

وی افزود: استعدادیاب‌های مازندرانی را به فدراسیون فوتبال معرفی کردیم و با وجود سخت‌گیری‌هایی که وجود دارد، استعدادیاب‌ها، با ظرفیت کامل از سوی فدراسیون تایید شدند.

رییس هییت فوتبال مازندران با بیان اینکه این استان مربیان به روز و کارآمدی دارد و جز مناطقی هستیم که ظرفیت کامل تاییدیه گرفتیم، تصریح کرد: مازندران یک منبع ناب از استعدادها است و در تمام تیم‌های کشور و در تمامی رده‌ها بازیکنان مازندرانی حضور دارند

بهروان خاطرنشان کرد:خوشبختانه فدراسیون پروژه استعدادیابی را در سراسر کشور راه انداخته و این موضوع را ما در مازندران با اعلام ۱۵ فوتبالیست به تیم ملی نوجوانان، پیگیری کردیم.

وی افزود: این مرحله از استعدادیابی سطح بسیار خوبی داشت و با وجود اینکه بسیاری از این ورزشکاران تیم ‌و مکان‌های بزرگ و بهتری ندیدند، اما به آنها امیدوار هستیم.

رییس هییت فوتبال مازندران گفت: بسیاری از استعدادهای مازندران هم به دلایل مختلف فرصت حضور در این چرخه را به دست نیاوردند و امیدواریم فضایی ایجاد شود تا همه حضور پیدا کنند و شایستگی های خود را نشان دهند.

 

 

*برنامه آینده استعدادیابی ۱۲ ساله‌ها

اما علی خورشیدی مدیر استعدادیابی هیئت فوتبال مازندران نیز اظهارکرد: با توجه به ابلاغیه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، به منظور شرکت تیم ملی نوجوانان کشور در مسابقات آسیایی، تست استعدادیابی فوتبال نوجوانان مازندران در شهرستان فریدونکنار برگزار شد.
وی گفت: مازندران به ۶ منطقه تقسیم شد، استعدادیابی در تمامی شهرستان‌های مازندران انجام و پس از معرفی نفرات برگزیده، ۳ منطقه غرب و شرق جدا کردیم.

مدیر استعدادیابی هیئت فوتبال مازندران با بیان اینکه استعدادیابی سه منطقه غرب در نوشهر و سه منطقه شرق در ساری برگزار شد، خاطرنشان کرد: در نهایت ۵۰ بازیکن مستعد مازندران در رده سنی نوجوانان، در شهرستان فریدونکنار گرد هم آمدند و به میزبانی خوب هیئت فوتبال شهرستان فریدونکنار، این مرحله استعدادیابی برگزار شد.

وی گفت: ۱۵ فوتبالیست برگزیده مازندرانی، به از مازندران، به کمپ تیم ملی اعزام شدند.

مدیر استعدادیابی هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: در ابتدا تصور می کردیم با توجه به شرایط کرونایی کیفیت لازم وجود نداشته باشند، اما اینگونه نبود و سطح کیفی این دوره بسیار خوب است، هرچند این موضوع بی تاثیر هم نخواهد بود.

خورشیدی افزود: استعدادیابی مهم بوده اما پرورش استعدادها به مراتب از اهمیت بیشتری برخودار است، اگر فوتبالیستی کشف و سپس رها شود، ضرر آن بیشتر است؛ برای حفظ این استعدادها، تیم منتخب مازندران را تشکیل خواهیم داد و برنامه‌های آن به زودی اعلام می‌شود، هرچند دو سال گذشته، به دلیل شیوع کرونا، این امر، محقق نشده بود.

مدیر استعدادیابی هیئت فوتبال مازندران گفت: نزدیک ترین برنامه آینده استعدادیابی ۱۲ ساله‌ها را خواهیم داشت که باید در جشنواره ملی شرکت کنند و هر ساله مازندران در آن جشنواره حرف های خوبی دارد.

اخبار مرتبط

افشاگری پدر بازیکن فوت شده تیم شهدای بابلسر علیه باشگاه / مرگ فرزندم تقصیر باشگاه است

هیئت فوتبال اصفهان در لیگ برتر فوتسال بانوان ماندنی شد

فوتبال یعنی زندگی و زندگی یعنی فوتبال

0 نظر

ارسال نظر

capcha