رایکا به جمع تیم‌های در آستانه واگذاری اضافه شد

 رایکا به جمع تیم‌های در آستانه واگذاری اضافه شد

 

پس از اعلام خبر واگذاری باشگاه‌های خوشه طلایی ساوه و استقلال خوزستان، رایکای بابل سومین باشگاه حاضر در لیگ دسته اول است که مالکان آن، دیگر تمایلی به تیمداری در این مسابقات ندارند.

فرید درزی مدیرعامل باشگاه رایکا و یکی از مالکان این باشگاه، با تأیید این خبر به تسنیم گفت: این تصمیم به‌خاطر ناملایمتی‌ها و ناهماهنگی‌های دیده شده از مسئولان گرفته شد. مالکان باشگاه در این دو سال، هیچ خواسته مالی نداشتند و تنها درخواست ما این بود که مدیران استانی، کنار تیم ما باشند. زمانی که می‌گویند رایکا تیم شهر بابل است، همه وظیفه دارند. در زمان مشکلات مالی رایکا همه می‌گویند این باشگاه خصوصی است. با این حال مدیران 700 میلیون تومان به تیم دسته دومی شهدای بابلسر کمک می‌کنند.

وی در ادامه انتقادات خود از مسئولان استانی تصریح کرد: از نماینده بابل در مجلس خواستیم به تمرین تیم رایکا بیاید که این کار را نکرد. حتی کلید ورزشگاه شهدای هفتم تیر را هم به ما نمی‌دادند تا زمین را با هزینه شخصی ترمیم کنیم. وقتی این مدیران ورزشی برای فصل آینده هدفی ندارند، من چرا باید داشته باشم؟ مگر پولم را از خیابان آورده‌ام؟ با هر پیروزی هم ما را به شرط‌بندی متهم می‌کنند. مسئولان برای کمک نکردن بهانه می‌آورند و می‌گویند مالکان باشگاه، سابقه خوبی ندارند. مگر مدیران در کل زندگی خود مثبت بوده‌اند؟

«هر کسی بهتر از ما تیمداری می‌کند، ما عطای تیمداری را به لقایش می‌بخشیم.» مدیرعامل رایکا ضمن بیان این جمله گفت: واگذاری امتیاز تیم درون بابل اولویت ماست؛ وگرنه آن را به شهر یا استان دیگری واگذار می‌کنیم. اصلاً مسئولی از ما نپرسیده می‌خواهید برای فصل جدید تیمداری کنید؟ ما مشتری 15 میلیارد تومانی برای تیم داشتیم، اما در بابل حاضریم تیم را با 12 میلیارد بفروشیم. صحبت‌هایی برای فروش امتیاز به استان دیگر شد و اگر تیم به استان دیگری واگذار شد، کسی گلایه نکند.

درزی با بیان اینکه همه به دنبال عکس گرفتن هستند و برای خرید تیم اقدام نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: اگر قصد تیمداری داشته باشیم، این کار را در بابل انجام نمی‌دهیم. حتی هواداران هم به ما می‌گویند چرا در این شرایط که کسی به وضعیت تیم توجه نمی‌کند، تیمداری می‌کنید. ابتدا هواداران خونه‌به‌خونه در سراسر بازی فحاشی می‌کردند که ما سکوها را هم اصلاح کردیم. مجوز تغییر قانونی کاربری زمین به مالکان باشگاه نمی‌دهند و سنگ‌اندازی می‌کنند. ما نمی‌خواهیم به ما کمکی کنند؛ فقط کسی به دنبال سنگ‌اندازی یا خرید رایگان امتیاز تیم نباشد.

اخبار مرتبط

رایکا در سرزمین کاکو‌ها به دنبال امتیاز

سرمربی رایکای بابل: به دنبال رفع ایرادهای تیم هستیم

نادر دست نشان دار فانی را وداع گفت

0 نظر

ارسال نظر

capcha