سرمربی رایکای بابل: به دنبال رفع ایرادهای تیم هستیم

سرمربی رایکای بابل: به دنبال رفع ایرادهای تیم هستیم

سرویس ورزشی| شبیر لطفی سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل پس از برتری ۲ بر صفر تیمش در مقابل تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان در گفت‌وگویی با خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل نتایج هفته‌های گذشته فشار زیادی روی تیم ما بود و همین امر باعث شد تا بچه ها نتوانند در لحظاتی درست تصمیم بگیرند و قابلیت‌های خودشان را نشان دهند.

سرمربی تیم رایکا در خصوص شرایط تیم آرمان گهرسیرجان نیز گفت: تیم آرمان‌گهر تیم خیلی خوبی بود و از چند مهره‌ی تاثیرگذار بهره‌مند بود و با نظم بازی می‌کرد، آنها در دو بازی گذشته خود پیروز شدند و با روحیه به مصاف تیم ما آمده بودند.

وی در ادامه افزود: با آنالیزهایی که انجام داده بودیم می‌دانستیم که بازی سختی را پیش رو داریم و خودمان را برای این بازی آماده کرده بودیم، اما خوشبختانه موقعیت‌های بدست آمده ما تبدیل به گل شد و در جاهایی که می‌دانستیم بایست از موقعیت‌ها استفاده کنیم نهایت استفاده را بردیم.

شبیر لطفی در رابطه این سوال که آیا تیم رایکا‌ در نیمه دوم عقب نشست گفت: شرایط طبیعی بازی این است که وقتی دوگل از حریف جلو هستیم رو به عقب بازی کنیم تا فشار روی بچه‌های ما کمتر شود.

لطفی ادامه داد: ما کارهای زیادی داریم اما می‌دانیم که ایرادهای زیادی وجود دارد و به دنبال برطرف کردن ایرادها هستیم و در تلاش هستیم تا یک‌جایگاه خوب و در شأن این تیم و این شهر داشته باشیم.

وی در رابطه با صحنه‌ی مشکوک به پنالتی به سود تیم رایکا‌ در نیمه اول نیز گفت: متاسفانه بعد از گل‌های ما داور نسبت به تیم حریف مهربانانه‌تر قضاوت می‌کرد و الان هم چند هفته‌ای هست که ما از داوری ضرر میکنیم اما کسی به داد تیم مظلوم ما نمی‌رسد.

شبیرلطفی سرمربی تیم فوتبال رایکا‌ بابل در پایان خاطرنشان کرد: دقیقا مشابه همین صحنه در تالش توپ به دست بازیکن ما برخورد کرد و اعلام پنالتی شد اما اینجا پنالتی تشخیص داده نشد و واقعا نمی‌دانیم این تناقض‌ها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت ولی در مجموع قطعا داور می‌بایست آن صحنه را پنالتی اعلام می‌کرد اما متاسفانه درست تشخیص نداد.

اخبار مرتبط

مرگ پسر ۶ ساله با شلیک تفنگ شکاری در فریدونکنار

بازدید فرماندار ویژه شهرستان بابل از ایل‌راه های این شهرستان

جشنواره شاخه نبات در دانشگاه علوم پزشکی بابل

0 نظر

ارسال نظر

capcha