۱۲ کارگاه تولید ماسک در بقاع متبرکه مازندران راه اندازی شده است

۱۲ کارگاه تولید ماسک در بقاع متبرکه مازندران راه اندازی شده است

حجت الاسلام ابراهیم حیدری پیش ازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران از اجرای مانور سلامت در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد و گفت: این طرح در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش در حوزه دارو و درمان، ترویج فرهنگ وقف در حوزه سلامت و غربالگری زائران و مجاوران بقاع متبرکه از نظر سلامت جسمانی اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا محوطه بقاع متبرکه به صورت روزانه ضدعفونی شده است. وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۱۲ کارگاه تولید ماسک در بقاع متبرکه استان راه‌اندازی شده است، افزود: اوقاف و امور خیریه مازندران از نخستین روزها پای کار مقابله با ویروس کرونا بوده و در بقاع متبرکه استان اقدام به توزیع ماسک، دست‌کش، محلول ضدعفونی، بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های آسیب‌دیده کرونا کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای مانور سلامت در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و تصریح کرد: این طرح در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش در حوزه دارو و درمان، ترویج فرهنگ وقف در حوزه سلامت، ایجاد بستر مناسب برای مشارکت عمومی در حوزه سلامت، غربالگری زائران و مجاوران بقاع متبرکه از نظر سلامت جسمانی و کمک به نظام سلامت کشور اجرا می‌شود.

اخبار مرتبط

بستری شدن ۱۷ بیمار مشکوک به کرونا در مازندران

شمار مبتلایان کرونا در مازندران رو به کاهش اما فوتی‌ها روبه افزایش

پیشروی رنگ آبی کرونایی از مازندران/ رنگ نارنجی پرکشید

0 نظر

ارسال نظر

capcha