بستری شدن ۱۷ بیمار مشکوک به کرونا در مازندران

بستری شدن ۱۷ بیمار مشکوک به کرونا در مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه هم اکنون ۱۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: از این تعداد ۳ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌های مازندران بستری هستند.

فرهاد غلامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

وی افزود: در همین مدت تعداد ۷ نفر از افراد بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شده و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه هم اکنون ۱۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۳ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری شدند.

 تثبیت وضعیت کرونا در مازندران ۱۸ شهرستان آبی و ۴ شهرستان زرد

به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ۲۵ آذر ماه امسال، ۱۸ شهرستان مازندران در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند و ۴ شهرستان گلوگاه، سوادکوه، فریدونکنار و عباس آباد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

همچنین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی استان مازندران در شهرستان‌های  بهشهر، نکا، میاندورود، ساری، قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه شمالی، آمل، بابل، بابلسر، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، تنکابن و رامسر آبی تعیین شده است که تکمیل واکسیناسیون، ماسک زدن، استقرار تهویه مناسب در اماکن سربسته، رعایت و مراقبت بهداشتی به‌ویژه در تجمعات الزامی است.

سویه جدید آنفولانزا در مازندران مشاهده نشد

آزیتا دلیلی مدیر گروه بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این گفت‌وگو در پاسخ به اینکه آنفلوآنزا و مشکلات حاد تنفسی به خصوص در بین کودکان و نوزادان هم در برخی استان‌ها شایع شده و این وضعیت در مازندران چگونه است، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون مشکلات حاد تنفسی در بین کودکان و نوزادان در بیمارستان‌های مازندران گزارش نشده است.

 وی ادامه داد: همچنین میزان شیوع آنفولانزا نیز تعداد کمتری را به خود اختصاص داده و سویه جدید را نیز شاهد نیستیم.

اخبار مرتبط

شمار مبتلایان کرونا در مازندران رو به کاهش اما فوتی‌ها روبه افزایش

پیشروی رنگ آبی کرونایی از مازندران/ رنگ نارنجی پرکشید

جدیدترین اخبار کرونا در ایران| رشد ۷۴ درصدی نرخ ابتلا نسبت به اول هفته/ تعداد فوتی‌ها نزولی شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha