ازایثارگری ها و تلاش های صادقانه کارکنان آرامستان های شهرداری بابل تجلیل شد

ازایثارگری ها و تلاش های صادقانه کارکنان آرامستان های شهرداری بابل تجلیل شد

درشهرستان بابل: درمراسم تجلیل ازایثارگری‌ها وتلاش‌های کارکنان سازمان آرامستانهای شهرداری بابل،سیدعلی رحیمایی مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری بابل گفت:
چهارم اسفند 98 شاهد روشن شدن چراغ قرمز  کرونا در آرامستان باغ بهشت بابل بوده.‌ایم  و متاسفانه یکسال است که پرسنل این سازمان سخت تر از همیشه به امور شرعیات درگذشتگان کرونایی می پردازند.     
وی ادامه داد : بویژه در اسفند 98 و فروردین 99 که شهرستان بابل مورد بی مهری شدید کرونا واقع شده بود اما پرسنل سازمان آرامستانهای شهرداری بابل با کار جهادی و بعضا شبانه‌روزی  به گونه ای رفتار نمود که علاوه بر کسب رضایتمندی خانواده های داغدار موجب رضایت مجموعه شهرستان و استان قرار گرفت و موفقیت در آن شرایط سخت نتیجه یک همکاری همه جانبه از سوی کل پرسنل بوده است.          
رحیمایی درادامه  گفت :در آن روزهای تلخ حمایت‌های امام جمعه محترم بابل، طلبه های جهادی، شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر بابل و ستادهای مردمی و... موجب  ارائه خدمات مطلوب گردید که جادارد از رهنمودها و حضور تک تک آنان قدردانی و تشکر نمایم         
در پایان  این مراسم ضمن تقدیم لوح تقدیر سید مجتبیحکیم شهردار بابل از تعدادی از تلاش‌گران مخلص بی‌ادعا و مظلوم سازمان آرامستانهای شهرداری بابل تقدیر و تشکر گردید.

اخبار مرتبط

بستری ۶ بیمار مبتلا به قارچ سیاه در بیمارستان های بابل

۷۶۹ فوتی قطعی از ابتدای کرونا در بابل

پویش اهدای خون خادمیاران رضوی در بابل برپا شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha