هنرکارت هنرمندان مازندران اهدا شد

هنرکارت هنرمندان مازندران اهدا شد

به نقل از روابط عمومی ، عباس زارع در حاشیه افتتاح انجمن موسیقی مازندران از اهدای اولین هنر کارت به هنرمندان مازندرنی خبر داد و اظهار کرد : این اقدام با هدف تکریم هنرمندان و حمایت از آن ها در شرایط بیماری کرونا صورت گرفته است .

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه این هنر کارت با پیگیری ها و تلاش صندوق اعتباری هنر ارائه شد؛ افزود: در مرحله اول و به صورت نمادین در این مراسم به دو هنرمند 50مازندرانی در عرصه موسیقی و سینما هنر کارت اهداء شد و هرماه نیز به همین میزان صادر و تحویل هنرمندان استان می شود.

 وی با اشاره به قابلیت های هنر کارت خاطر نشان کرد : نسبت به دیگر کارت های اعتباری این یک کارت منزلت هنرمندان است و شرایط ممتازی نسبت به دیگر کارت های اعتباری دارد زیرا علاوه بر عملیات بانکی به عنوان کارت شناسایی نیز محسوب می شود و همه خدمات بیمه ای و مستمری هنرمندان نیز از طریق آن انجام می پذیرد.

 به گزارش شبستان، به صورت نمادین اولین هنر کارت مازندران به دو هنرمند عرصه موسیقی و سینما  «محسن بافنده» به عنوان دریافت کننده اولین هنر کارت عرصه موسیقی و هنرمند « رضا بسطامی» هنرمند عرصه تلویزیون و سینما مازندران اهدا شد

اخبار مرتبط

شاخص اهدای خون در مازندران ۲ برابر استاندارد جهانی است

اهدای خون جانبازان قطع نخاعی مازندران

مازندران پنجه در پنجه کرونا

0 نظر

ارسال نظر

capcha