سه رقمی شدن بستری‌های کرونایی در مازندران

سه رقمی شدن بستری‌های کرونایی در مازندران
براساس اعلام روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، شبانه روز گذشته ۱۳۷ بیمار با تشخیص احتمالی کووید ۱۹، در مراکز تحت پوشش این دو دانشگاه بستری و در همین مدت ۱۷۳ بیمار با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

همچنین در حال حاضر، ۹۶۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی مازندران بستری بوده که از این تعداد ۲۰۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی قرار دارند.

۲۴ ساعت گذشته هم، ۱۰ نفر از هم استانی ها، بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان باختند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران: فوت ۷ بیمار مبتلا به کرونا

سه رقمی شدن بستری‌های کرونایی در مازندراندکتر سیدعباس موسوی گفت: ۱۰۷ بیمار جدید مشکوک به کروناویروس در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۱۳۷ نفر نیز مرخص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، آمار کنونی بستری شدگان کرونایی در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه را ۷۷۵ بیمار اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۶۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.

دکتر موسوی تصریح کرد: ۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، جان خود را از دست دادند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل: فوت ۳ بیمار بر اثر ابتلا به ویروس کرونا

سه رقمی شدن بستری‌های کرونایی در مازندراندکتر سید فرزاد جلالی نیز با اشاره به پذیرش ۳۰ بیمار جدید کرونایی جدید، ۲۴ ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۳۶ بیمار نیز با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی خود (قرنطینه خانگی) ترخیص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل، شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه را ۱۸۹ نفر اعلام کرد و افزود: ۳۶ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

دکتر جلالی تصریح کرد: ۳ همشهری بابلی هم در این مدت، در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان باختند.

گفتنی است؛ ۳ شهرستان شامل سوادکوه شمالی، میاندورود، سیمرغ در وضعیت آبی و ۸ شهرستان شامل رامسر، چالوس، آمل، نور، بابل، بابلسر، ساری، جویبار در وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان دیگر در وضعیت زرد قرار دارند.

اخبار مرتبط

خروج مازندران از منطقه قرمز کرونایی

کرونا رنگ دو شهرستان مازندران را قرمز و نارنجی کرد

افزایش بیماران بستری کرونایی در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha