حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاق با شهیدان است

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاق با شهیدان است

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش از ظهر سه شنبه در ویژه برنامه تجلی خدمت با بیان اینکه در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید مراتب حمایت و خوشحالی خود را ابراز کنیم، اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی راهپیمایی پیاده وجود ندارد، اما از این رو راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری انجام می‌شود.

وی با اظهار اینکه حضور در راهپیمایی در واقع اعلام حضور به شهیدان برای ماندگاری درپای انقلاب است، از مردم خواست تا برای حمایت از انقلاب با نصب پرچم بر روی خودرو در این راهپیمایی خودرویی شرکت کنند.

محمدی لائینی با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حضور در راهپیمایی گرامیداشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

وی بیانیه دوم انقلاب اسلامی را از برکات مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر مردم و مسئولان توصیه‌های هفت گانه در این بیانیه را جدی بگیرند، بهتر می‌توان مسیر انقلاب را طی کرد و برای ورود به عرصه‌های بالندگی و جهانی باید به جوانان بها داد.

امام جمعه ساری یادآور شد: در بیانیه گام دوم، مقام معظم رهبری بسیار امیدوارانه سخن گفتند و ما می‌توانیم با توجه به این بیانیه به اهداف و برنامه‌ها دست یابیم.

وی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی را باید به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) برسد، گفت: انقلاب ما شکست ناپذیر است و باید آن را به صاحب اصلی برسانیم و اهداف معنوی آن بسیار مهم وبااهمیت است.

آیت الله لائینی انگیزه‌های معنوی و الهی انقلاب اسلامی را بسیار مهم دانست و گفت: انقلاب اسلامی برای دین ایجاد شده است و باید قدر آن را دانست.

به گزارش مهر، راهپیمایی خودرویی و موتوری همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۵۱ نقطه مازندران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در مازندران

اداری احترام محیط‌بانان مازنی به شهیدان مجلل و هاشمی

قدردانی امام جمعه سوادکوه شمالی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

0 نظر

ارسال نظر

capcha