درخشش هنرمندان مازندرانی در جشنواره تئاتر فجر

درخشش هنرمندان مازندرانی در جشنواره تئاتر فجر

و به نقل  از دبیرخانه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان مازندران در بخش رادیو تئاتر این جشنواره جایزه برترین‌ها را به دست آوردند که دو هنرمند خردسال هستند.
مراسم پایانی سی ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر دیشب در تهران برگزار شد که چهار هنرمند مازندران در میان برترین‌ها قرار گرفتند.
هیأت داوران این جشنواره، در بخش بهترین بازیگری زن، آنیسا مصطفی‌پور را به خاطر بازی در نمایش بوسه بر ماه و رزا مزینانیان را برای بازی در نمایش قهرمان من تویی شایسته دریافت دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه برگزیده بازیگری زن معرفی کرد.
داوران جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تهیه کننده برگزیده بخش رادیو تئاتر را نیز به سامی یوسفی صدابردار و تهیه کننده رادیو مازندران برای نمایش رادیویی قهرمان من تویی اهدا کردند.
نرگس موسی‌پور افکتور باسابقه مازندرانی هم در بخش طراحی صدا و افکت، دیپلم افتخار و جایزه نقدی جشنواره را برای طراحی صدا و افکت نمایش رادیویی «اتاق ۲۴» به دست آورد.امسال از مازندران نمایش قهرمان من تویی نوشته عاطفه مُکاری و به کارگردانی مبین بوی‌افراز در بخش اصلی رادیو تئاتر جشنواره پذیرفته شد و نمایش بوسه بر ماه به نویسندگی مهدی قاسم زاده و کارگردانی الهه جباری در بخش ویژه دفاع مقدس و مقاومت به جمع ۱۰ اثر پایانی جشنواره راه یافت که تهیه کنندگی هر دو اثر را سامی یوسفی به عهده داشت.
سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر دیشب با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

اخبار مرتبط

اعزام ۴ کاروان دانش‌آموزی به راهیان نور

۲۰۰ هزار دوز واکسن در راه مازندران

طبخ و توزیع ۶۱۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان مازندرانی

0 نظر

ارسال نظر

capcha