در خبری بزرگ برای دنیای رمزارزها، شرکت تسلا

در خبری بزرگ برای دنیای رمزارزها، شرکت تسلا

این شرکت سیاست سرمایه گذاری پولهای نقدش رو اپدیت کرده تا بتونه سرمایه گذاری هاش رو متنوع تر کنه و در بازارهایی مثل طلا و رمزارزها سرمایه گذاری کنه تا بدین صورت سودش رو از سرمایه گذاری هاش افزایش بده. این شرکت در اخرین گزارشش گفته بیش از 19 میلیارد دلار پول نقد و معادل های اون رو داره که حالا با 1.5 میلیارد دلار از اون بیت کوین خریده!

شرکت تسلا همچنین در خبری بزرگ دیگه ای به عنوان اولین شرکت خودروسازی در جهان اعلام کرده که قرار هست در اینده از خرید با بیت کوین پشتیبانی کنه و مشتری ها بتونن ماشین های برقی این شرکت رو با بیت کوین خریداری کنن. داشتن این مقدار عظیم از بیت کوین به راه اندازی چنین امکانی برای مشتریان کمک میکنه.

مدیرعامل این شرکت یعنی ایلان ماسک از طرفداران پر و پا قرض بیت کوین (https://t.me/TechTube/3654) هست و حمایت خودش رو از این رمزارز به طور علنی اعلام کرده بود. چند هفته پیش حتی ایشون بیوی توییتر خودش رو به #bitcoin تغییر داد (https://t.me/TechTube/3626).

اگر با این خبر ترغیب شدین که بیت کوین بخرین و دنبال جای مطمئنی هستید، میتونید از صرافی رمزارز نوبیتکس (https://nobitex.ir/signup/?refcode=581721) اقدام به خرید اون کنید.

 

اخبار مرتبط

کشف میلیاردی تجهیزات استخراج ارز دیجیتال در میاندورود

بسته خبری پلیس|از کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال میلیاردی تا کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق

کارخانه نساجی احیا می شود/ سفره مردم نباید به دلار بند شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha