اتحاد جبهه مقاومت دربرابر استکبار محصول مکتب سلیمانی است

 اتحاد جبهه مقاومت دربرابر استکبار محصول مکتب سلیمانی است

دکتر علی کریمی فیروزجایی در جمع جوانان بابل با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی افزود: زیرپاگذاشتن تمام قواعد دیپلماسی در ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا بیانگر استیصال وضعف استکبار در برابر برتری و توانمندی این اسطوره جوانمردی و رشادت است.
دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور در این ارتباط یادآورشد: آمریکا بر اساس پیمان مشترک امنیتی با بغداد متعهد به تامین امنیت هیاتهای رسمی و مهمانان خارجی عراق است.
کریمی فیروزجایی نقض آشکار تعهدنامه امنیتی فیمابین واشنگتن وبغداد را در ترور سردار سلیمانی ارتکاب جنگی دانست وافزود: سردمداران کاخ سفید با این اقدام ناجوانمردانه نشان دادند که به هیچ اصول و مقرراتی در سطح جهان پایبند نیستند.
نماینده مردم بابل پیروزی های غرور انگیز رزمندگان مقاومت در لبنان،سوریه، عراق و یمن را در برابر متجاوزان مرهون درایت و هوشمندی سردار سلیمانی عنوان و تصریح کرد: جبهه مقاومت در سالهای اخیر سرمایه گذاری ۷تریلیون دلاری آمریکا در منطقه را بر باد داد.
عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به حوادث پرشمار منطقه بعد از ترور سردار سلیمانی گفت: خون سردار مجاهد اسلام بعد از شهادتش همانند دوران جهاد برای جبهه مقاومت منشا اثر است .
کریمی فیروزجایی برنامه ریزی آمریکا برای خروج خفت بار از منطقه را ثمره خون پاک سردار سلیمانی دانست وافزود: بزودی با تقاص خون مطهر این شهید عزیز پایه های کاخ سفید به لرزه درخواهد آمد.
این نماینده مجلس انتقام سخت از عاملان شهادت سردار افتخار آفرین جهان اسلام را قطعی دانست وافزود: انتقام از عاملان شهادت سردار باوفای ولایت و رهبری خواست بحق و منطقی جبهه مقاومت است.
نماینده مردم بابل گفت: عاملان شهادت سردار سلیمانی دیگر در هیچ جای دنیا امنیت نخواهند داشت.
کریمی فیروزجایی با تجلیل از جوانان غیرتمند کشور که در پیروی از مکتب سلیمانی درخشیدند افزود: مکتب سلیمانی مکتب عزت اسلام و ترویج انگاره های دینی حول محور ولایت فقیه است

اخبار مرتبط

رسانه‌ها در تبیین حرکت ضد استکباری ۱۳ آبان نقش آفرین باشند

هرگونه حرکات موزیانه استکبار با پاسخ قاطع سپاه روبرو خواهد شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha