رسانه‌ها در تبیین حرکت ضد استکباری ۱۳ آبان نقش آفرین باشند

رسانه‌ها در تبیین حرکت ضد استکباری ۱۳ آبان نقش آفرین باشند

وی، 13 آبان ماه را مصداق بارز برتری دست الهی بر دست استکبار و طاغوت زمانه دانست و افزود: در 13 آبان ماه سال 43، 57 و 58 اتفاق‌های مهمی رقم خورد که موجب شروع مبارزه انقلابی، تبین آرمان‌های ضد استکباری و نهایتا اخراج آمریکایی‌ها از ایران شده بود.

حق شناس با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در آبان ماه سال 58، تصریح کرد: وقتی معمار انقلاب اسلامی تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان دانشجوی انقلابی را انقلاب دوم اسلامی معرفی کردند پس نشان از عظمت این حرکت خودجوش ضد استعماری و استکباری دانشحویان دارد.  

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران، مبارزه و ایستادگی در برابر زورگویی‌ها و زیاده خواهی‌های استکبار جهانی را وظیفه هر مسلمان انقلابی در سراسر دنیا دانست و گفت: مگر می‌شود یزید زمانه را دید و در برابر جنایت‌های او سکوت کرد؟ مگر می‌شود تجاوز و تغرض به ملت‌های اسلامی توسط استکبار جهانی و عوامل مزدور ان را در کشورهای اسلامی مشاهده کرد و زبان به دهان گرفت؟ یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایستادگی در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی بوده است.

حق شناس تاکید  کرد: زنده نگه داشتن این روز تاریخی پر غنی از اصول انقلاب اسلامی وظیفه ای خطیری بوده که متوجه رسانه و اصحاب رسانه است تا با تبیین درست، دقیق و انقلابی نسبت به بررسی، تحلیل و واکاوی آن برای دیگر نسل‌ها زمینه شناخت درست آن را برای دیگر نسل‌ها مهیا کند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها می توانند با تبیین درست جنایت‌های استکبار جهانی به سردمداری آمریکا تاریخ سراسر ذلت بار آن2ها را به تصویر بکشند، تصریح کرد: اگر رسانه ها تبیین درست از چهره آلوده استکبارجهانی داشته باشند یقینا عظمت حرکت ضد استکباری 13 آبان ماه نوجوانان انقلابی سال 57 و جوانان دانشجوی انقلابی در 13 آبان ماه سال 58 بهتر و بیشتر دیده خواهد شد.

اخبار مرتبط

وضعیت مطبوعات بحرانی شده است

0 نظر

ارسال نظر

capcha