هرگونه حرکات موزیانه استکبار با پاسخ قاطع سپاه روبرو خواهد شد

هرگونه حرکات موزیانه استکبار با پاسخ قاطع سپاه روبرو خواهد شد

به گزارش مازندروز به نقل از مهر، حجت الاسلام سیداسمعیل حسینی مازندرانی پیش ازظهر پنجشنبه در جمع مداحان و مبلغات شهرستان ساری ضمن گرامیداشت مقام حضرت زهرا (س) بیان کرد: زندگی حضرت زهرا (س) از آغاز تا پایان زندگی نورانیش به زیور ایمان، سادگی، شکیبایی وتحمل صبر آراسته بود.

وی ادامه داد: همان طور که حضرت زهرای مرضیه (س) در زمان رسول خدا (ص) همپای او دوره تبلیغ رسالت و شکوفا کردن دین خدا را پشت سرنهاد، در راه امامت و تبیین خط راستین ولایت نیز با تمام توان خود همسر بزرگوارش حضرت علی (ع) را نیز در این مسیر مهم و سخت یاری کرد.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی (ره) و پیرامون تأثیرات ترور این سرباز ولایت، بر معادلات امنیت منطقه‌ای اشاره و تاکید کرد: جریان‌های مشخصی همانند رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی تلاش می‌کنند در پیوند با جریان‌های حاکم در کاخ سفید، با در تنگنا قرار دادن جریان‌های حاضر در محور مقاومت و به شهادت رساندن سردار سلیمانی، زمینه سازش و تسکین خود را به وجود بیاورند.

وی ادامه داد: ترامپ با ساده لوحی تصور می‌کرد با ترور و تحریم و فشار، امکان تسلیم محور مقاومت و در صدر آن‌ها ایران را می‌تواند ایجاد کند ولی با ترور سردار محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس تحولات خلاف این راهبرد آمریکا را اثبات کرده است.

رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات نیروی انتظامی استان مازندران افزود: امروز بیش از گذشته در داخل جمهوری اسلامی ایران ارزش‌های بزرگی همچون جهاد، خدمت به مردم، تعهد به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه آن هم حول محور شخصیت سردار سلیمانی تثبیت شده است و در کشور عراق نیز شاهد هستیم که بعد از حمله به گردان‌های حزب الله، سفارت آمریکا به آتش کشیده شد.

وی افزود: لذا در مجموع، آن‌چه که آمریکایی‌ها فکر می‌کردند با ترور امثال سردار سلیمانی، موجب عقب نشینی محور مقاومت در منطقه خواهند شد تنها یک رؤیا و خیال بوده است و گواه این مطلب اقدام مقتدرانه و اولین سیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکایی‌ها و در هم کوبیدن مهم‌ترین پایگاه نظامی آنها یعنی عین الاسد بوده است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: قطعاً هرگونه حرکات موزیانه سران استکبار نسبت به جمهوری اسلامی ایران با پاسخ قاطع و پشیمان کننده سپاه پاسداران عزیز روبرو خواهد شد، پاسخی که تابحال تاریخ آمریکا به خود ندیده و نشنیده است.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha