مشکلات بهداشت درمان مازندران با حضور نایب رئیس مجلس بررسی شد

مشکلات بهداشت درمان مازندران با حضور نایب رئیس مجلس بررسی شد

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیمارستان شهید رجایی بر توسعه بهداشت و درمان، بررسی و احصای مشکلات این حوزه و تلاش برای رفع آن در سطح مازندران تاکید کرد.

قاضی‌زاده هاشمی پس از بازدید از بیمارستان شهید رجایی در جلسه بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان بابلسر و فریدونکنار حضور یافت. در این جلسه که علی اصغر باقرزاده نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و چند تن از مسئولان شهرستان بابلسر نیز حضور داشتند، مشکلات و مسائل بهداشت و درمان استان مازندران به ویژه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار احصا شد.

در این نشست مقرر شد تصمیمات نهایی در جلسه روز آینده که قرار است با‌ حضور استاندار، معاونان، مدیران کل و روسای دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بابل و مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار برگزار، اتخاذ شود.

دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار و حضور در یادواره شهدای ازباران فریدونکنار از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه قاضی‌زاده هاشمی نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در مازندران است.

مرکز پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر، تنها مرکز پرتو درمانی مازندران و از مهم‌ترین مراکز درمان بیماران سرطانی در کشور بوده که در 22 بهمن سال 64 با توجه به شیوع بالای سرطان خصوصا دستگاه گوارش در شمال کشور در بابلسر تاسیس شد. این مرکز متشکل از بخش‌های پرستاری، آزمایشگاه، شیمی درمانی، فیزیک، رادیوتراپی، داروخانه، رادیولوژی و اورژانس بوده و فعالیت اصلی این مرکز، شیمی درمانی و پرتو درمانی بوده و سایر بخش‌ها حمایتی هستند.

اخبار مرتبط

مازندران پنجه در پنجه کرونا

میزبانی رقابت‌های کشتی جام تختی به مازندران سپرده شد

اجرای پویش "همکلاسی مهربان" در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha