کشف لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۱۰ میلیارد تومان در شهرری

کشف لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۱۰ میلیارد تومان در شهرری

وی اضافه کرد: اجناس کشف شده در یک مدرسه متروکه که هم اکنون تبدیل به انبار نگهداری کالا شده است کشف و در این خصوص شش نفر بازداشت و پرونده قضائی تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران، گفت: مراحل قانونی رسیدگی به این پرونده را با جدیت طی خواهیم کرد.

محکومیت ۲ میلیاردی قاچاقچی پوشاک در مازندران

یدالله ملکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: مأموران سازمان صنعت، معدن و تجارت در حین بازرسی از یک فروشگاه در بابلسر مقادیر زیادی پوشاک قاچاق کشف و ضبط کردند و پس از صورتجلسه، پرونده تشکیل شده به شعبه اول ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بابلسر برای بررسی و رسیدگی ارجاع داده شد.

وی افزود: شعبه مذکور با بررسی و اخذ نظرات کارشناسی از دستگاه‌های مربوط و با عنایت به آخرین دفاعیات متخلف، حکم به ضبط محموله مکشوفه صادر و متهم به پرداخت دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران، خاطرنشان کرد: با اعتراض متهم، حکم صادره در شعبه تجدیدنظر ویژه رسیدگی به امور قاچاق کالا و ارز استان قطعی و لازم الاجراء شد.

جریمه ۲ میلیاردی برای قاچاق سوخت در شیراز

غلامرضا سالاری سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با گزارش بازرسان در مورد وقوع تخلف در فروش سوخت توسط یک شرکت در شهر شیراز، پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

وی افزود: طبق بررسی‌های اولیه، شرکت مذکور به بهانه استفاده ماشین آلات سنگین خود، بیش از ۱۳ هزار لیتر نفت، گاز را دریافت و به صورت آزاد به فروش رسانده بود.

سالاری اضافه کرد: مدیر عامل شرکت به شعبه احضار و دفاعیات وی نیز اخذ شد و نهایتاً با توجه به شواهد و مدارک و همچنین گزارش بازرسین، حکم به جریمه نقدی شرکت به میزان یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال در حق دولت صادر شد.

اخبار مرتبط

کشف 45 میلیارد ریال انواع کالاهای احتکاری در مازندران

۱۲ کارگاه تولید ماسک در بقاع متبرکه مازندران راه اندازی شده است

کشف ۵۳۵ تن خوراک دام و طیور احتکار شده در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha