کشف ۵۳۵ تن خوراک دام و طیور احتکار شده در مازندران

کشف ۵۳۵ تن خوراک دام و طیور احتکار شده در مازندران

سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در اجرای پنجمین مرحله طرح سراسری مبارزه با احتکار اقلام اساسی و ضروری و در راستای نظارت بر روند تامین و توزیع خوراک دام و طیور در سطح استان، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در پی کسب خبری مبنی براحتکار خوراک دام وطیور در یکی از کارخانه های تولیدی در شهرستان جویبار، کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی با همکاری نمایندگان جهاد کشاورزی ، کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان صمت، اتحادیه صنعت دامپروری استان این واحد تولیدی را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۵۰۰ تن کنجاله سویا به همراه ۳۵ تن سبوس برنج در انبار این واحد تولیدی خبر داد و افزود: این میزان کالای احتکاری که برای فروش با قیمت بالاتر در این انبارها دپو و احتکار شده بود توقیف شد.

میرزایی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این میزان کشفیات ۶۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده، افزود: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و انبار مورد نظر این واحد تولیدی نیز پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان مازندران به قاچاقچیان کالا و محتکران کالاهای اساسی هشدار داد: پلیس با هرگونه قاچاق کالا و احتکار کالای اساسی با همکاری دستگاه های اجرایی و دستگاه قضائی برابر قانون رفتار خواهد کرد.

اخبار مرتبط

کشف 45 میلیارد ریال انواع کالاهای احتکاری در مازندران

۱۲ کارگاه تولید ماسک در بقاع متبرکه مازندران راه اندازی شده است

کشف ۸ تن بذر و سم کشاورزی احتکاری در ساری

0 نظر

ارسال نظر

capcha