قدردانی خادمین امام رضا(ع) از دانشگاه علوم پزشکی بابل

قدردانی خادمین امام رضا(ع) از دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، خادمین امام رضا(ع) به پاس قدردانی از خدمات مدافعین سلامت دانشگاه پرچم حرم امام رضا (ع) را به دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه اهدا کردند‌.

گفتنی است؛ در این مراسم ضمن ذکر مصیب اهل بیت و گرامیداشت ایام محرم بسته‌های تبرکی حرم امام رضا (ع) بین پرسنل توزیع شد.

*قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از هیات‌های مذهبی

در ادامه دکتر سید فرزاد جلالی، نیز به رویداد عظیم کربلا که  رونق اسلام است، اشاره کرد و طی پیامی از هیات‌های مذهبی قدردانی کرد، در قسمتی از این پیام آمده است:

حماسه‌‌ای که بعد از قرن‌ها، هنوز رد پای زینب سلام الله را پررنگ‌تر از قبل در کوچه پس کوچه‌های تاریخ به ودیعه نهاده است.

 حماسه‌ای که با گذشت زمان، تر و تازه‌تر از قبل، قلب شیعیان جهان را به تپش می‌اندازد، حماسه‌ای که حاصلش، دیروز مدافعان حرم بودند.

حماسه‌ای که عزاداران که با تمام مشقت، ضمن تلاش برای حفظ جان هم وطنان خود، هیچ‌گاه صحنه سوگواری و عزاداری را ترک نکرده و نخواهند کرد.

 حماسه‌ای که امسال، به‌صورت تمام و کمال، با وجود همه محدودیت‌ها به نحو احسن به تصویر کشانده شد و هیات‌های عزاداری، با وجود تمام محدودیت‌ها، غربت کربلا را بیش از پیش یاد آوری کردند.

عزادارانی که زیر سقف آسمان خداوند، بر سینه کوبیدند تا صدای سوگواریشان فلک را به لرزه درآورد.

عزادارانی که اثبات کردند، هیچ چیز، نمی‌تواند از ابهت کربلا و کربلاییان کم کند، حتی وجود ویروسی که تمام جهان را درگیر خود کرده است.

سپاس فراوان از تمامی هیئت‌ها و مردم همراهی که با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، وفاداری در حق دین و امامشان را به حد اعلا رساندند و به جهانیان اثبات کردند، هیچ چیز تاکنون نتوانسته و نخواهد توانست، عشق شیعیان نسبت به اهل بیت، علی‌الخصوص امام حسین (ع) و یارانش را از قلبشان بیرون کند.

اخبار مرتبط

جشنواره شاخه نبات در دانشگاه علوم پزشکی بابل

جشنواره هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد

آبله میمونی به مازندران هم رسید؟ | واکنش دانشگاه علوم پزشکی بابل

0 نظر

ارسال نظر

capcha