تسهیل در راه اندازی کارخانه آسفالت تنکابن

تسهیل در راه اندازی کارخانه آسفالت تنکابن

حمید منصورکیایی در آئین معارفه سرپرست شهرداری تنکابن ضمن بیان تلاش های اعضای شورا برای ایجاد درآمد پایدار و برنامه ریزی های جدید حوزه عمران و نوسازی اظهار کرد: انتظارت مجموعه شورای شهر تنکابن از سرپرست جدید بالا است،چرا که وی از بدنه شهرداری بوده و به سبب خدمت در چندین جایگاه شهرداری تنکابن، اشراف کامل به چالش ها و مشکلات موجود دارند.

وی خطاب به سرپرست جدید شهرداری با بیان برخی از تقاضاهای مجموعه شورای شهر از شهردار، خاطرنشان کرد: انتظار می رود همچنان روند پیشین گزارشات هفتگی در جلسه علنی شورا قرائت شود و نیز پروژه های در دست اقدام شهری نظیر بِرِید عرضی رودخانه چشمه کیله پیگیری شده و به اتمام برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر تنکابن شفافیت در زمینه وصول مطالبات و پرداخت بدهی ها را دیگر وظیفه شهردار جدید دانست و تصریح کرد: اجرای کامل اتوماسیون اداری و سرو سامان دادن به سایت اینترنتی شهرداری با توجه به شیوع کرونا می تواند سبب کاهش حضور فیزیکی شهروندان در شهرداری شده و لازم است بخشی برای درخواست‌های صدور پرونده های ساخت و ساز در سامانه شهرداری تنکابن در نظر گرفته شود.

منصورکیایی خواهان تسهیل امور جاری مربوط به انبوه سازان و تداوم روند عمرانی شهر توسط شهردار جدید شد و افزود: نظام مند کردن،پیگیری تنظیم و صدور سند املاک، مستغلات و دارایی های شهرداری و نیز تلاش برای راه اندازی کارخانه آسفالت و آزمایشگاه مکانیک خاک و بتن جهت کنترل کیفیت آسفالت و بناهای شهری که امروزه از الزامات واحد شهری به نظر می رسد باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به فعالیت در زمینه ایجاد درآمد پایدار، خواستار پیگیری سند چشم انداز، ارائه اولویت بندی و نیز پیشگیری از حذف معابر از طریق ماده واحده و اصلاح برخی مشکلات از سوی شهردار جدید شد و گفت: اصلاح ساختاری بایگانی شهرداری تنکابن به نحوی که گزارش ها به سهولت قابل دسترسی و پیگیری باشند از دیگر اقداماتی است که باید در مدت اندک باقیمانده از سوی مجموعه مدیریت شهری اجرایی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تنکابن مهم ترین انتظار از شهرداری را تعامل و آرامش و اعتلای هر چه بهتر و بیشتر شهر و شهرداری دانست و تاکید کرد: لازم است کمیسیون ها با جدیت به صورت هفتگی برگزار و مصوبات آن با دقت پی گرفته شود چراکه اجرای درست و اصولی کمیسیون ها پایه آرای مردم در سال آخر شورا است.

* شهرداری یک نهاد عمومی غیرانتفاعی است

در ادامه این مراسم، مسعود ردایی سرپرست جدید شهرداری تنکابن، شهرداری را نهاد عمومی غیرانتفاعی توصیف و خاطرنشان کرد: وظایف و نقش های متعدد و متفاوتی در حوزه های عمرانی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی، رفاه، امنیت و همچنین فرهنگسازی و نظم اجتماعی بر عهده شهرداری است.

ردایی نیاز به گفت و گو را حلقه مفقوده شهرداری عنوان و تصریح کرد: کم هزینه ترین و پر بازده ترین راه ایجاد و برقراری گفت و گوی شهری مابین شهروندان با مدیران شهرداری است زیرا منجر به رضایت ارباب رجوع و شهروندان و افزایش تعامل فی ما بین می شود.

وی بر قانون گرایی، قانون مداری و حفظ حرمت توسط یکایک اعضای نهاد شهرداری تاکید کرد و افزود: ضروری است برای داشتن شهری آرمانی و اسلامی و هوشمند، از نقطه نظرات شهروندان استفاده کرد تا شرایط زندگی بهتر برای همگان فراهم شود.

* بهره مندی از نظرات نخبگان در حوزه مدیریت شهری

سرپرست جدید شهرداری تنکابن با تاکید بر بهره مندی از نظرات نخبگان و کارشناسان و مدیران خبره در حوزه مدیریت شهری، اظهارکرد: تلاش می کنیم تا بهبود زندگی در شهر تنکابن با تلفیقی از نظرات سازنده شهروندان و نخبگان و کارشناسان و همچنین بهره گیری از ایده های خلاقانه میسر شود و تنکابن بتواند بار دیگر به کورس رقابت با شهرهای همتراز خود بازگردد.

به گزارش ایسنا پس از انتصاب محمد زرودی شهردار سابق شهر تنکابن توسط استاندار به سمت نخستین مدیرعامل پسماند استان مازندران، ظهر امروز مراسم معارفه سرپرست شهرداری تنکابن با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران و کارمندان این نهاد برگزار شد که بر این اساس مسعود ردایی به عنوان سرپرست جدید شهرداری معرفی شده و آغاز به کار کرد.

اخبار مرتبط

تصاویر| برداشت کیوی در تنکابن

رهاسازی ۲هزار قطعه بچه ماهی در تنکابن

افزایش ۵ درصدی تولید خرمالو در تنکابن

0 نظر

ارسال نظر

capcha