جان باختن ۴۱ نفر در مازندران به دلیل ابتلا به کرونا

جان باختن ۴۱ نفر در مازندران به دلیل ابتلا به کرونا

به گزارش مازند روز به نقل از  خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  ،ستاد اطلاع رسانی بیماری کرونا مازندران اعلام کرد تا امروز جمعه هزار و ۴۱۸نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد در بیمارستان‌های مازندران بستری هستند.

بر اساس این گزارش آزمایش ۱۹۲نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته تایید شده است که در مجموع آزمایش ۱۱۸۹نفر در استان مازندران به کرونا ویروس قطعی مثبت اعلام شد.

تاکنون ۸۶۷ نفر از افراد مشکوک بستری شده در استان بهبودی کامل یافتند و از بیمارستان مرخص شدند و ۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ با تشخیص قطعی این بیماری در استان جان باختند.

ستاد اطلاع رسانی قرارگاه مبارزه با بیماری کرونا مازندران ضمن قدردانی از همه هموطنان که با کمک‌های انسانی خویش به یاری مدافعان سلامت در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها شتافته‌اند، به دنبال درخواست‌های مکرر مردمی به منظور اعلام شماره حسابی برای واریز هدایای نقدی خویش؛ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران شماره حساب ویژه دریافت کمک‌های مردمی را اعلام کرد.

بر این اساس نیکوکاران خیرخواه می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ویژه‌ای که به همین منظور اختصاص داده شده است واریز نمایند:
شماره حساب:
۰۱۰۷۷۹۷۵۳۸۰۰۸
شماره شبا:
IR۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۷۷۹۷۵۳۸۰۰۸
شماره کارت:
۶۰۳۷، ۹۹۷۵، ۹۹۰۹، ۷۱۹۴

اخبار مرتبط

بستری شدن ۱۷ بیمار مشکوک به کرونا در مازندران

شمار مبتلایان کرونا در مازندران رو به کاهش اما فوتی‌ها روبه افزایش

پیشروی رنگ آبی کرونایی از مازندران/ رنگ نارنجی پرکشید

0 نظر

ارسال نظر

capcha