درگذشت ماما ساروی به دلیل ابتلا به کرونا

درگذشت ماما ساروی به دلیل ابتلا به کرونا

به گزارش  مازند روز به نقل از خبرگزاری فارس ، این روزها به دلیل درگیری مازندرانی‌ها با ویروس کرونا اخبار ناخوشایندی از گوشه و کنار  استان به گوش می‌رسد، از میان همه انسان‌های که از گوشه و گوشه این استان پر کشیدند افرادی هستند که نه تنها در بین خانواده بلکه به دلیل مسؤولیت اجتماعی که داشتند مورد وثوق دیگر اقشار جامعه علاوه بر محدوده محیط زندگی خویش بودند.

خانم  سیدفاطمه موسوی ماما یکی از مراکز بهداشت شهرستان ساری بود، خبر درگذشت تاسف‌بارش به دلیل ابتلا به کرونا اندوهی در بین جامعه ماماها و تعداد زیادی از مادران باردار زمانی که به مرکز بهداشت پائین‌دزا ساری مراجعه می‌کردند به جای گذاشت.

این روزها جامعه پزشکی با تمام وجود برای جلوگیری از گزند ویروس کرونا پای کار ایستاده است.

خانم سیدفاطمه موسوی هم از جمله افرادی بوده است که خدماتش در زمان حضور در مرکز بهداشت بسیار اثرگذار و رضایت بخش بوده و یک پشتوانه رضایتمندی مردمی  را به همراه داشت.

تعدادی از مادرانی که در زمان حیات خویش ارتباط با شادروان سید عظمت موسوی داشتند و جامعه مامایی مازندران با ارسال پیامی اعلام کردند که برای همکار مامایی که دعای قلبی مردم‌مان بدرقه راهش است.

گوشه‌ای از توصیفات؛ تو که فرشته‌ مهربانی و ایثار بودی و نظاره‌گر نخستین نفس، گریه، شوق و عشق در زایش انسان بوده‌ای و اکنون نیز در بحرانی‌ترین لحظه‌های این کشور در کنار مردم سرزمینت با ازخودگذشتگی همچون چشمه‌ی جوشان مهر و پاکی در کنارشان ایستاده بودی  امروز به فرشتگان آسمانی پیوستی و به جایی بازگشتی که از آن آمده بودی، اما دل ما زمینی‌ها در غم و اندوهی بزرگ که از جای خالی‌ات بر قلب‌های ما نشسته است برای از دست دادن لبخندهای شیرین و دل‌نشین‌ات و آغوش پر مهرت دختر نوجوانت به‌درد آمده است!

معصومیت و مهربانی و پاکی بدرقه‌ راهی فردی مثل شما که ماما بودی و شغلی به دیرینگی تاریخ انسان پشتوانه‌ات بود.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha