تولید ماسک توسط یک گروه جهادی در قائمشهر

تولید ماسک توسط یک گروه جهادی در قائمشهر

این گروه ۲ کارگاه خیاطی را در سطح شهر قائمشهر ایجاد کرده است اما به دلیل کمبود خیاط هم اکنون یک کارگاه فعالیت خود را آغاز کرد.

مسئول گروه جهادی فلق قائمشهر روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اولین کارگاه خیاطی در سراج کلا این شهرستان راه اندازی شده است ، افزود : در این کارگاه ۴۰ نفر در دو شیفت صبح و عصر مشغول به فعالیت هستند .

میثم مهدی پور با اعلام اینکه این کارگاه خیاطی از روز گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است ، گفت که روزانه بین یکهزار و ۵۰۰ تا دوهزار ماسک تهیه و بین مردم و مراکز بهداشتی سطح این شهرستان توزیع می شود .

وی بیان کرد : این کارگاه با همکاری کمیته خادمین شهدا استان مازندران ، مجمع خیرین سلامت و سپاه راه اندازی شده است .

مسئول گروه جهادی فلق قائمشهر با بیان اینکه برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، تست تب سنجی افراد انجام شده است ، افزود : تمام دستگاه ها و ماشین آلات در این کارگاه ضدعفونی های آن انجام شده است و همچنین تمام افراد به صورت مدیریت شده با دستکش ، کفش و لباس استریل شده مشغول به فعالیت هستند .

مهدی پور پارچه مخصوص تولید ماسک را اسپان باند با ۶ لایه اعلام کرد .

وی از راه اندازی کارگاه شماره ۲ در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قائشمهر خبر داد و گفت که این کارگاه از لحاظ ضدعفونی آماده است اما نیازمند خیاط هستیم تا تولید ماسک در این کارگاه هم انجام شود .

مهدی پور در پایان گفت که با فعالیت در ۲ کارگاه خیاطی به صورت ۲ شیفت صبح و عصر روزانه می توانیم تولید ماسک را به چهار تا پنج هزار برسانیم تا بین مردم و مراکز بهداشتی توزیع شود.

اخبار مرتبط

تولید روزانه ۱۰ هزار عدد ماسک در موکب‌ شهدای مدافع حرم آمل

کارگاه خط تولید ماسک از سوی کمپین مقابله با کرونای بسیج دانشجویی علوم پزشکی مازندران راه‌‌اندازی شد

تولید ماسک با تلاش بانوان تنکابنی

0 نظر

ارسال نظر

capcha