۲۷ بیمار کرونایی در بیمارستان نوشهر بهبود یافتند

۲۷ بیمار کرونایی در بیمارستان نوشهر بهبود یافتند

دکتر محمد سلطان تویه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این دسته از بیماران پس از معاینه و دریافت نتایج مثبت بودن آلودگی آنها به ویروس کرونا از حدود ۱۰ روز پیش در این بیمارستان بستری و پس از انجام کارهای درمانی روز گذشته از این مرکز درمانی مرخص شدند.

وی اظهارداشت : هم اکنون بیماران بستری در این بیمارستان که آلوده به این ویروس هستند مراحل درمان آنان توسط کادر درمانی این بیمارستان در حال انجام است که پس از بهبودی از این بیمارستان مرخص خواهند شد.

 

رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر گفت که هم اکنون وضعیت امکانات و تجهیزات این بیمارستان از جمله کیت حفاظت فردی کادر درمانی با کمک بیش از ۲۰ میلیون تومانی خیران و حتی دوخت ماسک و لباس به اندازه مورد نیز ازسوی بسیج خواهران تا حدود زیادی در این مرکز درمانی برطرف شده منتهی ماسک از نوع N۹۵ به آسانی در این منطقه یافت نمی شود .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز روز گذشته در گزارشی به ایرنا ، آمار جانباختگان کرونایی در استان را دست کم ۱۳ نفر اعلام کرد.

دکتر سید عباس موسوی گفته که تعداد افرادی که نمونه آزمایش ویروس کرونا در آنها در این استان مثبت بوده  ، دست کم ۸۱ نفر بوده است .

به گفته این مقام مسئول ، دست کم  ۵۵۰ بیمار مشکوک به ویروس کرونا نیز در مراکز درمانی در این استان بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

موسوی اظهارداشت : تاکنون ۱۴۳ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در استان مازندران نیز پس از منفی شدن تست ویروس در آنها  از بیمارستان ها و مراکز درمانی مرخص شدند.

اخبار مرتبط

رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر: مشکلی در تامین بیماران در بخش ایزوله منفی بیمارستان نداریم

فاصله‌گذاری‌ حداقل ۱.۵ تا ۲ متری را در دوران کرونایی حفظ کنید

مرگ کرونایی در محمودآباد به صفر رسید

0 نظر

ارسال نظر

capcha