نمایشگاه فرهنگی خیابانی در مازندران اجرا شود

نمایشگاه فرهنگی خیابانی در مازندران اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی معصومی گرجی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب اظهار داشت: با توجه به هجمه‌های فرهنگی نیاز داریم که تعداد نمایشگاه‌های فرهنگی که قابلیت‌های هنری اصیل استان را معرفی می‌کنند، افزایش یابد.

وی اظهار کرد: تولیدات عرصه هنر انقلاب اسلامی در رشته‌های تجسمی، نگارگری، عکس و مجموعه اشعار و ضرب المثل‌های مازندرانی را در این نمایشگاه عرضه کردیم.

وی هدف از حضور در نمایشگاه را شناسایی، ترویج و توزیع آثار تولید شده اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه‌ها زمینه ترویج فرهنگ بومی و اصیل را فراهم می‌کند.

مدیر حوزه هنری مازندران با اعلام اینکه باید تعداد برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست افزایش یابد، گفت: حتی می‌توانیم نسبت به برگزاری نمایشگاه‌های خیابانی اقدام کنیم و باید زمینه‌ای فراهم شود که محصولات تولید شده در اختیار مخاطبان اصلی که همان مردم هستند، قرار گیرد.

معصومی اضافه کرد: انتظار داریم که تعداد باید زمینه برگزاری نمایشگاه‌های خیابانی که در دنیا هم مورد توجه قرار گرفته در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: هنر بهترین مسیر برای روشنگری و معرفی قابلیت‌ها است به شرطی که زمینه دسترسی عامه مردم به نمایشگاه‌ها از این دست فراهم شود.

معصومی خاطر نشان کرد: آثار قرآنی و هنری زمانی اثربخش است که به صورت زیبا در اختیار مخاطبان واقعی این آثار که همان مردم هستند قرار گیرد.

اخبار مرتبط

هشتمین نمایشگاه ملی گل و گیاه در بابل

گشایش نمایشگاه فروش پائیزه در بابل

برپایی نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی در قائم شهر

0 نظر

ارسال نظر

capcha