ارسال بیش از 600 هزار پیامک مصرف بهینه گاز در استان مازندران

ارسال بیش از 600 هزار پیامک مصرف بهینه گاز در استان مازندران

- در راستای مدیریت مصرف گاز طبیعی، در سال گذشته بیش از 600 هزار پیام با موضوع مصرف بهینه و ایمن به مشترکین گاز استان مازندران ارسال شده است.

به گزارش  خبرنگارآریادفترمازندران درساری،به نقل ازروابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با اعلام خبر فوق گفت: به منظور مدیریت مصرف گاز طبیعی در بخش های مختلف مشترکین، در سال گذشته بیش از 600  هزار پیام اطلاع رسانی تدوین و ارسال شده است.

وی اظهار داشت: در راستای نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن، شرکت گاز استان از ظرفیت بسترهای مختلف اطلاع رسانی استانی همچون شبکه های محلی صدا و سیما، شبکه های مجازی و غیره به منظور آگاه سازی مشترکین و جلب مشارکت آنها استفاده کرده است .

مایلی رستمی ادامه داد: همچنین تولید و انتشار پوستر، عکس‌نوشت، اینفوگرافیک، انیمیشن و تهیه گزارش‌های ویدئویی و تصویری از جمله اقداماتی بوده که شرکت گاز استان در راستای آموزش شهروندان و نهادینه‌سازی فرهنگ بهینه مصرف در قالب‌های چندرسانه‌ای انجام داده است.

وی در خصوص دلایل اتلاف انرژی به معماری ساختمان‌ در هنگام طراحی و ساخت، راندمان و بازدهی پایین سیستم گرمایشی، عدم التفات برخی هم‌وطنانمان نسبت به نکات مرتبط با بهینه‌سازی مصرف و حتی ارزان و در دسترس بودن گاز طبیعی اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران رعایت مقررات مبحث 19 مقررات ساختمان سازی در ایران به هنگام ساخت یک ساختمان را نکته مهمی در جهت جلوگیری از هدررفت انرژی دانست و گفت: به هنگام ساخت یک ساختمان شرایط اقلیمی آن منطقه می‌بایست در نظر گرفته شود و افزون بر این، ساخت و ساز ساختمان‌ها باید با استاندارهای لازم استفاده از نوع سیستم گرمایشی و سرمایشی مطابق باشد.

اخبار مرتبط

لزوم مصرف بهینه انرژی در پی برودت هوا/ افزایش 4 میلیون متر مکعبی گاز در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha