شهروند ساری صاحب سومین پیروزی درلیگ برتر فوتسال بانوان شد

شهروند ساری صاحب سومین پیروزی درلیگ برتر فوتسال بانوان شد

به گزارش مازندروز به نقل از خبرنگار مهر، تیم شهروند ساری در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور روز جمعه در بازی خانگی میزبان تیم دختران کویر مس کرمان بود و در نهایت با نتیجه نزدیک ۶ بر ۵ میهمان خود را شکست داد و سومین پیروزی این فصل خود را در خانه کسب کرد.

تنها نماینده مازندران درحال برابر تیم رده هشتمی دختران کویر مس کرمان صاحب پیروزی و کسب ۳ امتیاز ارزشمند شده بود که سقوطش به لیگ دسته یک را دراین هفته به تأخیر انداخت.

در این دیدار که فهیمه فتاحی به همراه پروانه ابراهیمی، سوگند سامی و مریم حقیقی تیم داوری این مسابقه را در ساری برعهده داشتند، شهروندی‌ها بهتر از میهمان کرمانی خود ظاهر شدند و در چند هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر به بقا در این رقابت‌ها امیداورتر شدند.

شهروند ساری که با کسب ۳ امتیاز هفته بیستم با ۳ پیروزی ویک تساوی ۱۰ امتیازی و در رده یازدهم جدول رده بندی دوازده تیمی این رقابت‌ها قرار گرفت با تیم رده دهمی پارس آرا شیراز ۳ امتیاز کمتر دارد.

در چارچوب دیدارهای هفته بیستم این رقابت‌ها تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی با وجود شکست غیر منتظره ۸ بر ۴ برابر تیم نامی نو اصفهان با ۴۶ امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۳ تیم آغاز شد که در ادامه بازی‌ها تیم ستارگان ورامین با انصراف از این رقابت‌ها با حضور ۱۲ تیم درحال برگزاری است.

دو تیم انتهای جدول به رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال زنان کشور سقوط خواهند کرد.

اخبار مرتبط

جدال نمایندگان مازندران در لیگ برتر فوتسال

نخستین شکست تیم فوتسال پالما در غیاب دو ملی پوش ایران

سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین : تجربه بازیکنان تیمم موجب برد آن‌ها شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha