سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین : تجربه بازیکنان تیمم موجب برد آن‌ها شد

سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین : تجربه بازیکنان تیمم موجب برد آن‌ها شد

رضا داورزنی شامگاه جمعه پس از پایان بازی با تیم شهروند ساری که در سالن غدیر سمنان برگزار شد در گفت و گو با  ایرنا ابراز داشت: بازی به دلایل مسائل فنی و  همچنین حاشیه هایی که در بازی های پیشین اتفاق افتاد از حساسیت های بالایی برخوردار بود و با توجه به تحلیل فنی هر دو تیم بازی خوبی را شاهد بودیم. 

وی افزود : با توجه به اینکه تیم شهروند ساری تیم جوان و جنگنده ای است بازی سختی را انجام دادیم اما بازیکنان ما توانستند از تجربه خود استفاده کنند و با آنالیزی که انجام شده بود و همچنین تمریناتی که برای وقت اضافه نیز پیش بینی کرده بودیم برنده بازی باشیم .

 

وی ادامه داد : به آقای رضا لک به خاطر تیم خوب و جوانی که آماده کرده باید تبریک گفت،و ما با توجه به توان آن ها در  ضربات ایستگاهی از نظر دفاعی تیم را آماده کرده بودیم و همچنین در موقعیت های هجومی نیز تمام تلاش خود را برای باز کردن تیم حریف انجام دادیم .  

سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین تاکید کرد : از اینکه این بازی به خوبی انجام شد و جناب وحید ارض پیما که از داوران بین المللی است به خوبی این بازی حساس را هدایت کرد خوشحال هستیم اما از اینکه این بازی زیبا را مردم نتوانستند از نزدیک مشاهده کنند افسوس می خوریم .

داورزنی اظهار داشت: در ادامه این مسابقات با تیم مس سونگون بازی خواهیم کرد که از تیم های خوب فوتسال ایران و قهرمان آسیا است و اکنون نیز تیم را به هدف بازی در آسیا آماده کرده اند اما ما تلاش خود را خواهیم کرد تا بتواینم بازی خوبی را جلوی آن تیم ارائه دهیم . 

دیدار دو تیم در وقت قانونی به تساوی ۲ بر ۲ انجامید و با توجه به این که بازی باید با برنده به پایان می رسید کار به وقت اضافه کشیده شد و نماینده ورامین گل سوم خود را در این وقت به ثمر رساند.
در این دیدار مسلم رستمی‌ها، صابر خوش نما و علی محب علیان برای ستارگان ورامین و سروش احمدنیا و پژمان بهاروندی برای شهروند ساری موفق به گلزنی شدند.

پلی‌آف مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور قرار بود در سه دیدار برگزار شود و هر تیمی که موفق به پیروزی در ۲ مسابقه شود، برنده نهایی این مرحله شناخته خواهد شد. تیم‌های فوتسال ستارگان ورامین و شهروند ساری این سه مسابقه را انجام دادند که در هر سه دیدار جنجال‌های زیادی به پا شد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این خصوص تصمیم‌گیری کرد.

بر این اساس، دیدار بین این ۲ تیم در شهر بی‌طرف و بدون حضور تماشاگران صورت ‌گرفت تا حواشی به وجود آمده در بازی‌های گذشته، دوباره تکرار نشود.

پیش از این تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان، مس سونگون ورزقان و سن ایچ ساوه توانسته بودند با غلبه برحریفان خود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال ایران برسند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha