۱۰۶ هزار کارگاه تحت پوشش تامین اجتماعی مازندران است

۱۰۶ هزار کارگاه تحت پوشش تامین اجتماعی مازندران است

به گزارش مازندروز به نقل از خبرنگار مهر، حسن فلاح بعدازظهر جمعه در جمع کارفرمایان در کارگاه هم اندیشی و آموزشی رابطین بیمه‌ای کارفرمایان در تالار اجتماعات بندر نوشهر گفت: تأمین اجتماعی برای حمایت از تولید کنندگان با تمام توان در چارچوب‌های قانونی آماده همکاری است.

معاون بیمه‌ای اداره کل تأمین اجتماعی مازندران افزود: آشنایی هرچه بیشتر کارفرمایان و بیمه شدگان با قوانین و حقوق متقابل، چگونگی ارائه تعهدات را تسریع و تسهیل و رضایتمندی را بیشتر نموده و از سردرگمی کارفرمایان و تفاسیر غیرصحیح از قوانین و بخشنامه‌ها جلوگیری می‌کند.

فلاح در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: آشنایی کارفرمایان با حقوق وتکالیف نشان دهنده رویکرد مشتری مدارانه سازمان تأمین اجتماعی و اهتمام این نهاد به رعایت حقوق شهروندی است.

وی افزایش سطح دانش و اطلاعات مخاطبان و تقویت فضای تعاملاتی از دستاوردهای ناین قبیل دوره‌ها برای کارفرمایان و نمایندگان آنها نام برد.

حسن فلاح همچنین گفت: سازمان تأمین اجتماعی در سال‌های اخیر و در دولت تدبیر و امید با اینترنتی کردن بسیاری از خدمات خود تحولات گسترده‌ای را در حوزه تکریم از ارباب رجوع به خود دیده است که این روند مثبت غیرحضوری شدن خدمات سازمان تأمین اجتماعی همچنان ادامه دارد.

در این دوره آموزشی نکات کلیدی بیمه تأمین اجتماعی ویژه رابطین بیمه‌ای و کارفرمایان، مسائل مربوط در دو حوزه بیمه شدگان و مستمری‌ها تدریس، و به سوالات مطرح شده پاسخ داده شد.

اخبار مرتبط

بیمه تامین اجتماعی برای زنان خانه‌دار و دختران مجرد

آخرین وضعیت دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنششتگان تأمین اجتماعی سلامت نیوز: آخرین وضعیت دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنششتگان تأمین اجتماعی

تقدیر رئیس کانون بازنشستگان مازندران از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی

0 نظر

ارسال نظر

capcha