تشریح تفکر سردار سلیمانی در مدارس ضروری است

تشریح تفکر سردار سلیمانی در مدارس ضروری است

سردار ابوطالب شفقت در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان بابل افزود : سردار قاسم سلیمانی شخصیتی است که توانست سپاه اسلام را در جهان اسلام ساماندهی کند و افتخارات زیادی را کسب کرد.

وی ادامه داد : سردار سلیمانی در ۱۰ سال اخیر اثرگذارترین شخصیت در منطقه و جهان اسلام بوده است که توانست محور مقاومت را در عراق، سوریه و فلسطین شکل و استکبار را شکست دهد.

رییس دانشگاه مالک اشتر گفت : این تفکر زمینه ساز تمدن اسلامی خواهد بود که باید این اندیشه ها در مدارس و حوزه های علیمه تشریح شود که قاسم سلیمانی که بود و چه کرد؟

وی افزود : ملت بزرگ ایران فراموش نکردند که در یک مقطعی از جنگ، دنیا به ما سیم خاردار نمی داد اما سردار سلیمانی توانست خط مقدم و مبارزه با استکبار را در عراق ، سوریه و فلسطین پیش ببرد.

او ادامه داد : شهادت سلیمانی سبب شد جهان علیه استبکار قیام کند و امروز جوانان و نوجوانان ما به دنیا پیام دادند که همه ما یک تنه سردار سلیمانی هستیم.

معاون وزیر دفاع گفت : ایران اسلامی در حال حاضر مجهز به پیشرفته ترین سلاح های دنیاست و موشک های بالستیک به کار رفته در چند روز اخیر گوشه ای از قدرت دفاعی و موشکی ایران است.

شفقت اظهار داشت: انتقام چند روز پیش از آمریکا یک گوش مالی بوده است و ایران با تجهیزات پیش رفته ای که در اختیار دارد وحشت را در دل دشمنان انداخته است.

سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران دوم اسفندماه سال گذشته در همین مصلی بزرگ بابل سخنران مراسم یادواره شهدای مدافع حرم مازندران و یادواره یک هزار و   ۷۴۴  شهید بابل بود.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha