در سال تحصیلی جدید بیش از 2 هزار دانش آموز در کارگاههای آموزش فنی و حرفه ای حضور دارند

در سال تحصیلی جدید بیش از 2 هزار دانش آموز در کارگاههای آموزش فنی و حرفه ای حضور دارند

خبرگزاری آریا- بمناسبت روز دانش آموز مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران خبر داد، در سال تحصیلی جدید بیش از ٢ هزار دانش آموز در کارگاههای آموزش فنی و حرفه ای حضور دارند.

به گزارش خبرنگارآریادرشهرستان ساری ، سید حسین درویشی با اعلام این خبر ، گفت : از ضرورتها و الزامات رشد و توسعه اقتصادی نظام آموزشی برای ایجاد مهارت های لازم سرمایه انسانی است و در این میان آموزش های فنی و حرفه ای تلفیقی از علم، فن، هنر بوده که نقش بسیار مهمی در تامین نیروی انسانی کارآمد دارد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای اظهار داشت : همزمان با سال تحصیلی جدید و بر اساس تفاهم نامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با وزارت آموزش و پرورش ، بیش از  2000 دانش آموز شاخه های کار و دانش برای کسب مهارت در 150 دوره آموزشی به مراکز آموزش فنی و حرفه ای معرفی شدند .

سید حسین درویش مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران بیان کرد : هدف از این آموزش ها، افزایش توانایی های دانش، مهارت و قدرت درک افراد و انجام مطلوب تر کار در محدوده وظایف شغلی است که امیدواریم با ارائه آموزش های مهارتی بتوانیم نقش بسزایی در تربیت نیروی تکنسین ماهر و کاهش بیکاری ایفا نمائیم

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha