آموزش حضوری سه مدرسه در رامسر به خاطر کرونا متوقف شد

آموزش حضوری سه مدرسه در رامسر به خاطر کرونا متوقف شد

حمید رضا مبشری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : آموزش حضوری ۲ مدرسه در منطقه اشکور و یک مدرسه نیز در ساداتشهر به خاطر شناسایی دانش آموزان مشکوک به کرونا متوقف شده است و  نظارت بر مدارس به صورت جدی ادامه دارد.

وی تعداد دانش آموزان شناسایی شده مبتلا به کووید ۱۹ در این مدارس را هشت نفر اعلام کرد و گفت که ۲۷ دانش آموز مشکوک به ابتلا هم شناسایی شده اند.

مبشری از تشکیل تیم های واکنش سریع برای پیشگیری و پاسخ زودهنگام به اپیدمی کرونا در مدارس شهرستان خبر داد و افزد : همکاری خوبی با مدیران مدارس برقرار شده است ، به طوری که طی ۱۵ روز گذشته نیز ۱۳۵ مورد بازرسی از مدارس شهرستان صورت گرفته است.

رییس شبکه بهداشت مازندران گفت :همچنین به کلیه مراکز بهداشتی درمانی ابلاغ کردیم که به محض شناسایی افراد مشکوک به کرونا پنج تا ۱۸ ساله به فوریت آن را به ستاد اطلاع دهند تا پیگیری های لازم انجام شود

مبشری با بیان اینکه تا به امروز ۹۹/۹ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله رامسری حداقل یک دز واکسن کرونا را دریافت کردند افزود: در عین حال خانوداه ۳۰ دانش آموز نیز نسبت به تزریق واکسن فرزندان خود مقاومت می کنند.

وی تاکید کرد:چنانچه دانش آموزی واکسن تزریق نکرده باشد، در صورتی می‌تواند به مدرسه مراجعه کند که هفته ای دوبار تست پی سی آر منفی داشته باشد.

مبشری با بیان اینکه درحال حاضر ۱۴ بیمار در بخش کرونا بستری هستند از به صفر رسیدن فوتی تا نیمه آذر خبر داد و گفت که این وضعیت پایدار به دلیل واکسیناسیون گسترده در شهرستان است.

اخبار مرتبط

بهسازی و شاداب‌سازی 500 مدرسه مازندران در طرح شهید عجمیان

تجمع خانواده‌ها در مدارس، بار اضافی پروتکل‌های بهداشتی

بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی، اقدامی شتاب زده

0 نظر

ارسال نظر

capcha