الهامی: امید من به زمین و هواداران نساجی بود که از هر دوی آنها محروم هستم

الهامی: امید من به زمین و هواداران نساجی بود که از هر دوی آنها محروم هستم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار نساجی مازندران و پدیده خراسان اظهار داشت: خوشحالم پس از چهار بازی خانگی، در خدمت شما هستم و از هواداران پوزش می‌طلبم. این چهار بازی بر ما سخت گذشت و از اعضای کادر فنی تشکر می‌کنم که در غیبت من، جور کارها را کشیدند. دیدارهای سخت خود را گذراندیم و ان‌شاءالله استارت خوبی برای ادامه راه بزنیم. همه تیم‌ها از هم شناخت پیدا کرده‌اند و به هماهنگی تاکتیکی رسیده‌اند.

«نتایج تیم‌ها در هفته‌های گذشته به هم نزدیک است و همه تیم‌ها شانس شکست یکدیگر را دارند.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: به استاد عزیز، دوست‌داشتنی و بزرگ فوتبال ایران یعنی اکبر میثاقیان خسته نباشید می‌گویم و معتقدم امثال او، زینت فوتبال ما هستند. خدا سایه آنها را بالای سر فوتبالی‌ها و ما مربیان جوان که در ابتدای راه هستیم، حفظ کند. می‌دانم پذیرفتن تیم‌ها در این شرایط چقدر دشوار است، اما «اکبر آقا» استاد این کار است و هیچکس در این شرایط نمی‌توانست این مسئولیت را بپذیرد. برای میثاقیان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به جز بازی خودمان، در همه دیدارها موفق باشد.

سرمربی نساجی با تمجید از همتای خود در تیم پدیده خراسان بیان کرد: آرزو می‌کنم امثال میثاقیان که زحمت کشیده‌اند و خاک‌خورده فوتبال هستند، در فوتبال ما باشند. پدیده تیمی بسیار خوب و جنگنده است و در شرایط خوبی قرار دارد. از قرعه بسیار سختی رد شدیم و به جایی رسیدیم که جای هیچ اشتباهی نداریم. سه امتیاز بازی با پدیده، حیاتی‌ترین سه امتیاز فصل است. می‌دانیم به دنبال چه چیزی هستیم و می‌خواهیم به چه جایگاهی برسیم. به همین خاطر جای هیچ ریسک و عقب‌نشینی نداریم.

اخبار مرتبط

سنت شکنی نساجی در آغاز تمرینات پیش فصل

مدیرعامل نساجی استعفا کرد

همه ایرادهای ورزشگاه خانگی نساجی برای میزبانی در آسیا+ عکس

0 نظر

ارسال نظر

capcha