توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان مازندرانی از محل موقوفات

توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان مازندرانی از محل موقوفات

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی با اشاره به سال‌نو و ضرورت کمک به مددجویان، اظهار کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران همه ساله در روزهای پایانی سال با توجه به رسالت خود اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های مددجو می‌کند.

وی افزود: با توجه به روزهایی که ویروس منحوس کرونا به کسب و کار بسیاری از خانواده‌های مددجو صدمه وارد کرده توزیع بسته‌های معیشتی ضرورت دارد و در این راستا برای کسانی که نیازمند بودند بسته‌های معیشتی در قالب طرح افق و طرح آستان مهربانی در سطح استان تهیه و توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: بسته‌های معیشتی شامل اقلام اساسی مردم از جمله ماکارونی، مرغ، گوشت، رب، برنج، حبوبات، اقلام بهداشتی و... است.

حیدری خدمت به مردم و کمک به همنوعان را یکی از مسائل ضروری دانست و افزود: این بسته ها از محل عواید موقوفات مرتبط و با کمک خیران تهیه و بین خانواده‌های مددجو توزیع شده است.

حیدری از تهیه و توزیع ۲هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفات بین مددجویان مازندرانی خبر داد و گفت: این بسته‌ها توسط ادارات اوقاف و امور خیریه شهرهای مازندران و مدیران بقاع متبرکه استان به همراه جمعی از خیرین تهیه و توزیع شده است.

اخبار مرتبط

پرداخت 58 میلیارد تومان وام به مددجویان مازندرانی

اهدای ۳۰۰ بسته لوازم خانگی توسط بنیاداحسان بین مددجویان مازندران

بازسازی 459 واحد مسکونی مددجویان مازندران تا پایان سال

0 نظر

ارسال نظر

capcha