پرداخت 58 میلیارد تومان وام به مددجویان مازندرانی

 پرداخت 58 میلیارد تومان وام به مددجویان مازندرانی

 زین‌العابدین پرواسی گفت: سال گذشته 58 میلیارد تومام وام از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک مهر ایران به بخش‌های مختلف مددجویان و نیازمندان تسهیلات پرداخت شد.

وی اظهار کرد: 10 هزار و 318 نفر از تسهیلات صندوق امداد ولایت و بانک مهر بهره‌مند شدند.

پرواسی افزود: این تسهیلات در بخش‌های حمایتی، اشتغال، ودیعه مسکن، ساخت، خرید، تعمیر و بازسازی مسکن و... به مددجویان و نیازمندان پرداخت شد.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران تصریح کرد: با توجه به تعاملات به وجود امده با بانک مهر ایران، از مجموع تسهیلات پرداخت شده سه هزار و 741 مددجو از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به ارزش 23 میلیارد تومان در بخش‌های کارگشایی، اشتغال و ودیعه مسکن تسهیلات دریافت کردند.

وی به وقوع سیل در فروردین ماه سال گذشته در استان اشاره کرد و افزود: 378 نفر از مددجویان خسارت دیده از تسهیلات یک میلیارد و 810 میلیون تومانی این صندوق بهره‌مند شدند.

پرواسی یکی از اقدامات صندوق قرض‌الحسنه امداد  ولایت را وام خیرین عنوان کرد و گفت: پس از شناسایی خیران طی توافق صورت گرفته برای توانمند کردن مددجویان تسهیلات در وجه خیر پرداخت شده و در اختیار مددجو قرار قرار می‌گیردو اقساط تسهیلات نیز توسط همان خیر پرداخت می‌شود که با مشارکت خیران در سال گذشته به 43 نفر 338 میلیون تومان وام پرداخت شد.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران با اشاره به اینکه تعدادی از مددجویان فاقد مسکن نیاز به وام ودیعه دارندف گفت: در این بخش به 196 نفر یک میلیارد و 600 میلیون تومان وام پرداخت شده است.

وی بابیان اینکه جذب اعتبارات شهرستان‌ها و رشد 26 درصدی آن در سال گذشته نسبت به سال 97 گفت: شهرستان‌های بابل، ساری، قائمشهر و امل بیشترین اعتبار را جذب کردند.

پرواسی گفت: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند با سپرده گذاری در این صندوق زمینه خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت عضو شبکه شتاب است، بیان کرد: تمامی مراودات بانکی به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران با تاکید بر اینکه ترویج سنت قرض‌الحسنه یکی از اهداف صندوق امداد ولایت است، افزود: تمامی وام‌های این صندوق به صورت قرض‌الحسنه و بدون دریافت بهره یا جریمه تاخیر پرداخت می‌شود.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha