کاهش بارندگی از بعدازظهر امروز در مازندران

کاهش بارندگی از بعدازظهر امروز در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران با اشاره به بارش برف و باران از دو روز گذشته در استان گفت: بارش باران همراه با مه آلودگی تا بعدازظهر امروز چهارشنبه در مازندران ادامه دارد.
فرجی با بیان اینکه در پی نفوذ این سامانه بارشی همراه با وزش باد، دما نیز در این مدت ۶ تا ۱۲ درجه در استان کاهش یافت افزود: بیشترین میزان بارش باران در دو روز گذشته در استان مربوط به گالش محله رامسر با ۱۶۲ میلی متر، خشکه داران تنکابن با ۱۲۱ میلی متر، چمستان نور ۷۲ میلی متر، گلوگاه بابل ۵۱ میلی متر، دشت ناز ۳۲ میلی متر و بورخانی سوادکوه با ۳۱ میلی متر گزارش شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این مدت بارش برف از محور کندوان به میزان ۵۰ سانتی متر، محور هراز ۳۰ سانتی متر و محور‌های سوادکوه و کیاسر به میزان ۱۰ سانتی متر گزارش شد.
به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران دریا تا فردا پنجشنبه مواج و طوفانی است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.
فرجی گفت: هوای استان فردا نیمه ابری و آفتابی همراه با روند افزایشی دما است که عصر فردا در ارتفاعات غربی استان همراه با بارندگی است.
وی افزود: در روز جمعه هوای استان نیمه ابری گاهی با افزایش ابر، در غرب و ارتفاعات غربی با بارش پراکنده و وزش باد همراه است.
فرجی از ورود سامانه جدید بارشی از اواخر شنبه آینده به مازندران خبر داد و گفت: وضعیت جوی استان در این روز نیمه ابری، از بعدازظهر ابری همراه با بارندگی (در ارتفاعات مه آلود با بارش باران و برف)، کاهش دما و وزش باد خواهد بود.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha