پرتقال مازندران؛ هدیه جوانان به مدافعان سلامت

پرتقال مازندران؛ هدیه جوانان به مدافعان سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، این روزها که ویروس کرونا کام مردم کشور را تلخ کرده اما شاهد سیل مهربانی‌ها در پس این ویروس هستیم؛ از طلبه‌های جهادی گرفته تا بسیجیان و جوانان انقلابی همه پای کار آمدند تا این ویروس را ریشه‌کن کنند.

در این روزهای کرونایی که بسیاری از شهروندان مازندرانی در قرنطینه خانگی به‌سر می‌برند بسیاری از طلبه‌ها و بسیجیان شهرهای استان در بیمارستان‌ها و معابر سطح شهر در حال نظافت و ضدعفونی کردن هستند تا جلوی شیوع ویروس کرونا در مازندران گرفته شود.

اما در ساری تعدادی از جوانان انقلابی شهر دست به اقدام جالبی زدند؛ آنها با تهیه 800 کیلوگرم پرتقال در قالب 3 هزار بسته اقدام به توزیع آن بین بیماران کرونایی و کادر درمانی بیمارستان‌های ساری کردند.

این جوانان با شعار «لطفا بجنگید و سالم بمانید ؛ ما منتظر لبخندتان هستیم» اقدام به توزیع پرتقال‌های مازندران در بین رزمندگان خط مقدم جبهه سلامت کردند که موجب خوشحالی کادر درمانی شد.

آنها اعلام کردند تهیه و توزیع پرتقال‌ها کاملا مردمی بوده و برخی شهروندان هزینه خرید پرتقال را پرداخت کردند و برخی کشاورزان نیز محصول باغ خودشان را برای کادر درمانی بیمارستان‌ها به این کار خداپسندانه اختصاص دادند.

این جوانان اعلام کردند پرتقال‌ها پیش از بسته‌بندی کاملا شست‌وشو و ضدعفونی شده و در بسته‌های پلاستیکی و پاکت کاغذی قرار داده شده است.

 

اخبار مرتبط

خیابانی در بابل به نام مدافعان سلامت نامگذاری گردید

ضدعفونی خانه به خانه در مازندران توسط مدافعان سلامت/آمادگی بیمارستان امام رضا(ع) ندسا در چالوس

0 نظر

ارسال نظر

capcha