وکلای بابلی ۱۱۱ میلیون تومان برای شکست کرونا کمک کردند

وکلای بابلی ۱۱۱ میلیون تومان برای شکست کرونا کمک کردند

هیات امنای پویش وکلای شهرستان بابل این مبلغ را برای تامین تجهیزات درمانی و نیز خرید چهار تخت آی سی یو به حساب ستاد مبارزه با کرونای بابل واریز کرد.

پیش از این هم ۲ وکیل بابلی پایتخت نشین مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی به بیمارستان های بابل کمک کرده بودند.

خیرین شهرستان بابل از همان نخستین روزهای بستری شدن بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان های شهرستان با تشکیل ستاد مردمی مبارزه با کرونا  توانستند تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرشان کمک کنند.

شهرستان بابل از اول اسفند با شناسایی ۲ بیمار مشکوک و رسانه ای کردن آن ، دروازه ورودی کرونا به مازندران نام گرفت. بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی بابل که به صورت مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت دارد ، تاکنون بیش از  ۱۱ هزار بیمار مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی زیر پوشش پذیرش شدند که از این تعداد بیش از یکهزار و ۸۱۵  بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های شهرستان بستری شدند و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفتند.

شهرستان ۵۳۱ هزار نفری بابل که دارای ۶ بخش و هفت شهر است و هم اکنون وارد چهارمین هفته وضعیت قرمز کرونایی شده  است.

با توجه به این موضوع رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز اواخر هفته گذشته از احتمال موج دوم شیوع ویروس کرونا در این شهرستان ابراز نگرانی کرد و از شهروندان خواست تا در اجتماعات حضور نیابند و بهداشت فردی را رعایت کنند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران، هفت بیمارستان آموزشی درمانی شامل بیمارستان آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا ، بیمارستان کودکان امیرکلا ،مرکز ناباروری فاطمه الزهرا  و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر را زیر پوشش دارد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha