مرگ کرونایی در محمودآباد به صفر رسید

مرگ کرونایی در محمودآباد به صفر رسید

احمد توکلی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : شرایط شیوع ویروس کرونا در شهرستان محمودآباد سیر نزولی را طی می کند و در حال حاضر ظرفیت خالی تخت بیمارستان نشانه خوبی برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا در شهرستان است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری مازندران با تاکید بر این که عقب نشینی ویروس کرونا در محمودآباد نباید به عنوان ریشه کن شدن این ویروس تلقی شود ، گفت : تا عادی شدن شرایط زمان نسبتا طولانی پیش بینی می شود و مردم باید در این مدت حداکثر رعایت مسائل بهداشتی را اولویت خود قرار دهند.

وی افزود : بازرسی ها جهت اجرای کامل مصوبات ستاد ملی و استانی به صورت مستمر انجام می شود و باید همه دستگاه ها و مردم این مصوبات و توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

اجرای صددرصدی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در محمودآباد

بازرس ویژه استاندار مازندران در محمودآباد گفت : طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان محمودآباد به صورت صد در صد در حال اجرا است و به همین دلیل هم نتایج طرح در ۲ روز گذشته کاملا مشهود بود که از جمله منجر به تخلیه کامل مسافران و گردشگران از محمودآباد شد.

وی افزود : تمامی اقامتگاه ها و مجموعه های پذیرایی گردشگری در محمودآباد در حال حاضر تعطیل است و از هرگونه پذیرشی منع شده اند. عبور و مرور به محمودآباد و تردد در سطح شهر کاملا توسط نیروهای انتظامی و مسئولان سلامت پایش و از جا به جایی افراد غیر بومی جلوگیری می شود.

توکلی گفت : کاهش بیماران در شهرستان محمودآباد به معنای کاهش سخت گیری نیست و تمامی مصوبات تا زمانی که ستاد ملی و استانی اعلام کنند ، ادامه خواهد داشت.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران چهارم فروردین ماه امسال برای نظارت بر اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و پایش وضعیت شهرستان ها بازرسان ویژه ای را منصوب کرد.

 بازرسان ویژه استاندار مازندران در شهرستان های استان موظفند به صورت مستمر عملکرد و اقدامات ستادهای شهرستانی را در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا مورد بازرسی قرار دهند و گزارش حاصله را روزانه به مقام عالی دولت در مازندران گزارش نمایند.

ویروس کووید-۱۹ یا همان کرونا که برای نخستین بار در دی ماه سال گذشته از استان ووهان چین شیوع یافت ، از ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ در کشور و استان مازندران مشاهده شد. 

بر اساس آخرین آمار هم اکنون یک هزار و ٣٠٠ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی استان مازندران بستری هستند.

اخبار مرتبط

آب آشامیدنی ، مشکل تمام نشدنی بخش سرخرود محمودآباد

تعطیلی پارک‌های شهر محمودآباد در روز سیزده بدر

دستگیری ۲ سارق ساختمان‌های نیمه کاره در محمودآباد

0 نظر

ارسال نظر

capcha