102 پروژه همزمان با دهه فجر در ساری به بهره برداری می رسد

102 پروژه همزمان با دهه فجر در ساری به بهره برداری می رسد

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری ایلنا از ساری، عباسعلی رضایی در آستانه چهل و یکمین سالگرد دهه مبارک فجر، گفت: دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی باید برای جامعه و به ویژه نسل جوان تبیین شود که درخت تنومند  انقلاب به راحتی به دست نیامده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، دهه فجر امسال را متمایز از سال‌های گذشته است، افزود: فلسفه تشکیل و گرامیداشت این ایام‌الله بحث فرهنگی و سیاسی است و باید متناسب با این فلسفه برنامه‌هایی درخوری برگزار شود.

فرماندار مرکز استان مازندران با اعلام اینکه 102پروژه در دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر 360میلیارد تومان در شهرستان ساری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت:این پروژه ها غالبا در بخش اقتصاد مقاومتی ،عمرانی، فرهنگی ، آموزشی و محرومیت زدایی در جهت خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

رضایی در تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر، بیان کرد:  افتتاح مجموعه استخر آموزش و پرورش ناحیه یک، افتتاح  دبیرستان 12 کلاسه پانزده خرداد، بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی در مناطق بالادست روستایی ،  بهره برداری از پروژهای توسعه ای برق رسانی و آبرسانی، اجرای طرح های هادی روستاها ،افتتاح 31واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی  از اهم برنامه‌های عمرانی دهه مبارک فجر سال 98 است.

اخبار مرتبط

آسفالت ۱۰۰ روستا در ساری / تاکید بر جلوگیری از تصرف اراضی و جنگل‌خواری

دهه فجر بخت آب‌بندان‌های فریدونکنار را باز کرد

افتتاح 72 پروژه دهه فجر در بابل

0 نظر

ارسال نظر

capcha