افتتاح 72 پروژه دهه فجر در بابل

افتتاح 72 پروژه دهه فجر در بابل

قربانعلی ولی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان بابل اظهار کرد: از 72 پروژه شهرستان بابل 64 پروژه بخش دولتی با اعتبار 31 میلیارد تومان و 9 پروژه بخش خصوصی با اعتبار 52 میلیارد و 359 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال 18 پروژه شاخص شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: پروژه‌های شهرستان در بخش‌های درمانی، آموزشی، راه، صنعت، کشاورزی و برق به مبلغ 71 میلیارد و 200 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

فرماندار ویژه بابل تصریح کرد: برنامه نخستین روز دهه فجر شهرستان بابل، دیدار مسؤولان شهرستان با امام جمعه بابل در مدرسه صدر، تجدید میثاق با شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و نواختن زنگ انقلاب است.

ولی‌زاده با اشاره به اینکه در دومین روز دهه فجر سه پروژه شاخص شهرستان با حضور رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان پزشک قانونی کشور افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: با حضور مسؤولان کشوری و استانی سه پروژه شاخص بابل ساختمان پزشک قانونی، سورتینگ محصولات کشاورزی اخوان و کلینیک تخصصی امید بابل افتتاح می‌شود.

 این مسؤول یادآور شد: به سبب استقرار سه بیمارستان مهم از جمله بیمارستان شهید بهشتی بابل در پذیرش بیماران تصادفی و سرویس دهی حتی به بیماران غرب استان افتتاح ساختمان پزشک قانونی در بابل امری ضروری و جزو نیازمندی اصلی شهرستان بوده که امیدواریم با افتتاح آن بسیاری از مشکلات مردم در این حوزه مرتفع شود.

وی ادامه داد: افتتاح سورتینگ کشاورزی اخوان را با اعتبار 8 میلیارد تومان داریم که 5 میلیارد و 800 میلیون تومان از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی استفاده کرده است.

فرماندار ویژه بابل از افتتاح کلینیک تخصصی امید بابل بعنوان بزرگترین کلینیک تخصصی شمال کشور در این ایام خبر داد و گفت: افتتاح پروژه راه ارتباطی بندپی شرق و بخش بابلکنار با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان از محل منابع ملی، افتتاح مرکز جامع سلامت روستای پست کلا، سورتینگ مرکبات حسین زواری، کارگاه کشاورزی، افتتاح مدرسه در گنج افروز بابل، بازسازی و مرمت خانه آقاجان نسب با اعتبار پنج میلیارد تومان از بخش خصوصی و افتتاح کارخانه خوراک دام و طیور از دیگر پروژه‌های این ایام است.

اخبار مرتبط

بازداشت اراذل و اوباش قمه به دست در بابلسر

اولویت بابل بخش گردشگری و حوزه بومگردی است

مرد بابلی فرشته نجات بیماران شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha