یکصد عنوان برنامه شاخص، دهه فجر امسال در مازندران برگزار می‌شود

یکصد عنوان برنامه شاخص، دهه فجر امسال در مازندران برگزار می‌شود

حجت الاسلام یوسف یوسف پور روز پنجشنبه در نشست خبری برای تشریح برنامه های ستاد دهه فجر مازندران افزود: در این دهه برنامه های متعددی در استان برگزار می شود که در این بین برخی برنامه ها به عنوان برنامه های شاخص و  متناسب با شعار امسال رهبری و سردار شهید قاسم سلیمانی، سردار دلها می باشد که به صورت عناوین برنامه ها و به صورت متمرکز در استان، شهرستان ها و بخش های مازندران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد : از جمله عناوین برنامه های شاخص تجلیل از واحدهای صنعتی و معدنی به عنوان سربازان خط مقدم نبرد اقتصادی، پویش یک میلیون ختم قرآن برای سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم، همایش رویش های انقلاب در پرتو قرآن، کرسی های آزاداندیشی با موضوع صورت و سیرت انقلاب اسلامی، هم اندیشی و مشاوره های انقلاب و بررسی نقاط و ضعف می باشد.

رییس ستاد دهه فجر مازندران از برگزاری یادمان شهید قاسم سلیمانی با موضوع عصری با شعر انقلاب، تجلیل از واحدهای صنفی عرضه کننده کالای ایرانی و برگزاری گفتمان های دانش آموزی با محوریت بیان دستاوردهای انقلاب از دیگر برنامه های شاخصی است که در دهه فجر امسال در استان برگزار می شود.

وی اضافه کرد : علاوه بر برگزاری این تعداد عناوین برنامه شاخص در مازندران، برنامه های روتین همچون گلباران مزار شهدا، بیعت و میثاق با شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برنامه ویژه ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی و نواختن زنگ انقلاب از دیگر برنامه هایی است که در این ایام برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام یوسف پور گفت: این برنامه ها به صورت  استانی، شهرستانی و در بخش های مازندران برگزار می شود و در تدوین برنامه سعی شده تا تمامی طبقات اجتماعی از قبیل کودکان، نوجوانان، بانوان، دانش آموزان و دانشجویان لحاظ شود.

وی به قرار گرفتن دهه فجر  با انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان ویژگی امسال این ایام نام برد و افزود: براساس دستورالعمل شورای مرکزی هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور مسائل دهه فجر نباید با مسائل سیاسی و جناحی تداخل پیدا بکند و باید بر محور وحدت ملی باشد.

رییس ستاد دهه فجر مازندران تاکید کرد : همچنین علاوه بر این هرگونه رفتار و بیان تفرقه انگیز از تریبون های دهه فجر جلوگیری می شود.

وی همچنین از همزمانی چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و ۲۲ بهمن به عنوان یکی از ویژگی های دهه فجر امسال به نسبت سالهای گذشته عنوان کرد و گفت : در تدوین برنامه های امسال سعی شده تا این موضوع پررنگ تر دیده شود.

حجت الاسلام یوسف پور گفت: برنامه های دهه فجر امسال توسط ۳۷۰ ستاد دهه فجر استانی، شهرستانی و بخش ها و همچنینن کارگروه های تخصصی این ستاد تدوین شده است.

شعار دهه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان " انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت " است.

اخبار مرتبط

دهه فجر ؛ میدان تره بار جدید ساری افتتاح می شود

۶ طرح در نوشهر به بهره‌برداری رسید

راه اندازی ۷ طرح کلان صنعتی دهه فجر در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha