لزوم فعال‌شدن بخش «ترو ما» بیمارستان شهدای زیراب

لزوم فعال‌شدن بخش «ترو ما» بیمارستان شهدای زیراب

سعید یزدانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، گفت: در حادثه تصادف اتوبوس تعداد 19 نفر کشته شدند که 16 نفر در دم جان باختند و سه نفر هم با توجه به شرایط در بیمارستان جان دادند و 10 نفر در بیمارستان شهدای زیراب هستند که حال آنها مساعد است و بقیه به بیمارستان‌های دیگر رفتند.

وی به آمادگی همه ادارات و نهاد‌های امدادی، انتظامی و بیمارستانی شهرستان سوادکوه از بامداد امروز خبر داد و خاطر نشان کرد: از بامداد امروز همه ادارات و نهادها امدادی سوادکوه در صحنه حضور داشتند و از ساعت 3 و 10 دقیقه بامداد همه بیدارند و وظایف خود را به نحو احسن انجام دادند و مدیر‌کل راهداری استان مازندران و استان گلستان هم در صحنه حاضر هستند.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه علت حادثه پس از تشکیل کمیسیون بررسی حادثه و بیان نظرات کارشناسان، اعلام می‌شود، اظهار کرد: بیمارستان شهدای زیراب در پذیرش مصدومان مشکلی نداشت و همه مصدومان به موقع برای بیمارستان‌‎های دیگر اعزام شدند و سطح آمادگی شهرستان در برابر حوادث بالاست.

رئیس شورای تأمین شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه حادثه سقوط اتوبوس، دردآور است و آمادگی تیم‌های امدادی و بیمارستان بالا بود و فردی بدون تخت اورژانس نماند و اورژانس 115 و هلال احمر، دقیق و سر موقع رسیدند.

یزدانی با بیان اینکه شهرستان جاده‌ای هستیم و تیم‌های ما به صورت حرفه‌ای بودند و سر موقع کار کردند، گفت: بیمارستان‌هایی که در مسیر جاده هستند باید امکانات بالا داشته باشند و بخش ترو مای بیمارستان شهدای زیراب باید فعال باشد تا به بیماران را بدون اعزام به سایر بیمارستان‌ها، کمک کنیم و البته افزایش امکانات و سطح این بیمارستان با کمک وزارت‌خانه باید اجرایی شود.

اخبار مرتبط

قطعی‌شدن اختصاص دستگاه اکسیژن‌ساز به بیمارستان شهدای زیراب سوادکوه

مهار آتش‌سوزی جنگل‌های منطقه کنیج‌کلای زیراب

0 نظر

ارسال نظر

capcha