محدویت‌های ترافیکی جاده چالوس اعلام شد

محدویت‌های ترافیکی جاده چالوس اعلام شد

رییس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران – شمال، از امروز تا دو روز آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پیمان کرمی  اظهار کرد: براین اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴  امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه (۱۸و ۱۹ آبان ماه) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ این روزها از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت چالوس  به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۲۰ آبان ماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ همان روز تا پایان تخلیه ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: با توجه به فصل سرما و کاهش دما به ویژه درمحورهای کوهستانی، مسافران  هنگام سفر در جاده ها این استان  تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی به ویژه در جاده های کوهستانی همراه داشته باشند.

کرمی افزود: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی ترافیک در جاده‌های  استان البرز مستقر شده اند.

وی به رانندگان توصیه کرد: علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

اخبار مرتبط

ترافیک سنگین در جاده چالوس

جاده چالوس یکطرفه شد

محدودیت‌های ترافیکی جاده کرج- چالوس اعلام شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha