دستگیری عاملان فروش قرص های غیرمجاز و روانگردان در تنکابن

دستگیری عاملان فروش قرص های غیرمجاز و روانگردان در تنکابن

سرهنگ غلامحسین شعبانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش انواع قرص و داروی غیر مجاز توسط افرادی در این شهرستان موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

 

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و تشکیل تیم عملیاتی، ماموران پلیس امنیت عمومی، متهمان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنان را دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، خاطر نشان کرد: ماموران با همکاری نماینده اداره بهداشت و درمان این شهرستان، در بازرسی از محل فعالیت متهمان در مجموع ۱۶۰۰ عدد انواع قرص‌های مخدر و روانگردان را کشف کردند.

 

سرهنگ شعبانی، ارزش کالا‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان در مجموع بالغ بر ۵۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

 

شعبانی با بیان اینکه دارو‌های مخدر عاملی مهم و مخاطره آمیز برای بهداشت و سلامت جوامع بشری است، گفت: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می‌سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها و نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

 

فرمانده انتظامی تنکابن با بیان این که مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری وتعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است از شهروندان خواست: برای مقابله با ترویج مصرف مواد مخدر جوانان و فرزندان خودرا از عوارض مصرف این بلای خانمانسور آگاه کنند و در صورت شناسایی عاملان افیونی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

 

اخبار مرتبط

سارقان حرفه‌ای منزل در تنکابن به دام افتادند

سارقان حرفه‌ای سیم برق در تنکابن دستگیر شدند

دستگیری16 متخلف شکار و صید در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha