دستگیری16 متخلف شکار و صید در مازندران

دستگیری16 متخلف شکار و صید در مازندران

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، در محمودآباد مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست این شهرستان از یک شکارچی غیرمجاز  یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست فریدونکنار حین گشت و کنترل درحوزه استحفاظی طی دو مأموریت جداگانه شکارچیان غیرمجاز را به همراه  5 قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ و سایر ادوات شکار دستگیر و در ادامه 15 رشته دام هوایی صید پرندگان را جمع آوری و دو قطعه آبچیلک، یک قطعه چنگر و یه قطعه «اگرت» گرفتار در دام هوایی را رهاسازی کردند.

در آمل طی اخبار دریافتی یکی از دوستداران طبیعت مبنی بر شکار غیرمجاز مأموران یگان حفاظت محیط زیست و مأموران نیروی انتظامی با داشتن حکم قضایی منزل یک شکارچی غیرمجاز را بازرسی که 2 قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ، لاشه 2 قطعه کبک و 4 قطعه اردک ماندارین کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل طی دو مأموریت دیگر حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی دو شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق، لاشه یک قطعه حواصیل دستگیر و در ادامه مأموریت 8 رشته دام هوایی جمع آوری، سه جایگاه استقرار شکارچیان تخریب و یک قطعه پرنده خوتکا اسیر در دام هوایی رها سازی کردند.

در بابل مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل غیرمجاز یک شکارچی را به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق دستگیر کردند.

اخبار مرتبط

دستگیری عاملان فروش قرص های غیرمجاز و روانگردان در تنکابن

سارقان حرفه‌ای منزل در تنکابن به دام افتادند

سارقان حرفه‌ای سیم برق در تنکابن دستگیر شدند

0 نظر

ارسال نظر

capcha