انهدام باند سارقان منزل در انهدام باند سارقان منزل در مازندران

انهدام باند سارقان منزل در انهدام باند سارقان منزل در مازندران

سرهنگ "علی قیصری" درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر منزل در شهرستان ساری، قائم شهر، آمل و بابل، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های همه جانبه میدانی موفق به شناسایی یک باند ۴ نفره از سارقان حرفه ای، شامل ۳ مرد و یک زن در این ارتباط شدند.

سرهنگ قیصری، تصریح کرد: این افراد که بومی این استان نبوده اند با استفاده از خودرویی با پلاک سرقتی اقدام به این سرقت‌ها می‌کردند که پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی شبانه روزی و در حالی که قصد حمله به ماموران را داشتند، در اقدامی عملیاتی زمینگیر و به دام افتادند.

وی در ادامه، اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت در شهرستان‌های مرکزی استان اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه‌های آنان مقادیر قابل توجهی اموال منزل و طلاجات سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در خاتمه از شناسایی یک مالخر در جریان رسیگی به این پرونده خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات پلیس برای کشف سایر سرقت‌های انجام شده توسط متهمان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha