دولت سیزدهم احیاگر آرمان‌ها و اهداف اصلی انقلاب اسلامی باشد

دولت سیزدهم احیاگر آرمان‌ها و اهداف اصلی انقلاب اسلامی باشد
حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده، امام جمعه سرخ رود امروز در مراسم میهمان شهدا که در حسینه سرخ‌رود برگزار شد، گفت: شهدا برای حفظ و صیانت از حجاب، عفاف و ولایت فقیه رفتند اما امروز برخی‌ها در جهت قبح زدایی از آن ارزش ها حرکت می کنند.
 
استاد حوره علمیه مازندران در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امروز مادران شهید جعفرزاده‌ها هنوز در انتظار دیدار آن شهید جاویدالاثر خود هستند.
 
وی با بیان این که نام، یاد و راه شهدا در این کشور همواره باید زنده و پویا باشد، افزود: همه شهرها و مناطق مختلف کشورمان به نام شهدا معطر شده که امروز ما وظیفه داریم آن‌ها را الگوی خود در زندگی بدانیم.
 
امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: ما در کشور و شهر خود آزادگان و اسرای زیادی داریم که کم از آن‌ها سخن گفته شد و باید بدانیم آن‌ها امروز از ما چه می‌خواهند.
 
حجت‌الاسلام تقی‌زاده در ادامه سخنان خود با بیان این که وظیفه ما آن است تا بدانیم چه کاری باید انجام شود که آبرویمان نزد شهدا نرود، خاطرنشان کرد: نام شهید و مادر شهید در بین ما و جامعه ما باید بسیار قابل احترام باشد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که عملکرد دولت قبل کشورمان را با مشکلات متعددی روبر کرده است، تصریح کرد: دولت سیزدهم که بر اساس شعارهای اصیل انقلاب روی کار آمده باید احیا کننده همان ارزش ها و آرمان ها باشد.
 
حجت الاسلام تقی زاده با تأکید براین که مدیران کشور باید در مسیر انقلاب حرکت کنند، خاطرنشان کرد: مسیر انقلاب همان خدمت صادقانه به مردم کشور به ویژه قشر محروم و مستضعف جامعه است.
 
وی بر ضرورت تبعیت همه مدیران و مسؤولان کشور از رهنمودهای مقام معظم رهبری تأکید کرد و گفت: هر جا رهنمودهای رهبری را در اولویت برنامه ها قرار دادیم، کشور در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود از وجود فساد و اختلاس در کشور را در تضاد جدی با آرمان ها و ارزش های شهیدان دانست و تصریح کرد: کسانی که در این مسیر قرار می گیرند باید پاسخگوی شهدا و خانواده های آنها باشند

اخبار مرتبط

استکبار بدنبال تضعیف پایه های انقلاب اسلامی است

ویژگی های لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در یک نگاه

عزت مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

0 نظر

ارسال نظر

capcha