راه نجات کشور از وضع کنونی اجرای طرح جبهه خرمشهرها است

سرهنگ مصطفی بازوند بعدازظهر چهارشنبه در آئین گرامیداشت شهید رسانه هادی باغبانی به اجرای طرح جبهه خرمشهرها اشاره کرد و گفت: جبهه خرمشهرها راه نجات نظام اسلامی از وضع کنونی است.

وی افزود: مشکل اصلی ما مدل حکمرانی تمرکزی است و در طرح جبهه خرمشهرها تمرکز زدایی از مرکز به شهرستان است.

فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به اینکه پیوند خوبی بین مسئولان شهرستان ایجاد شده است، گفت: اصحاب رسانه باید کمک کنند تا طرح جبهه خرمشهرها به نقطه مطلوب برسد.

بازوند تصریح کرد: در این طرح که یک مدل حکمرانی مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است، به شورای تحول محلات اختیار اداره محله خودشان واگذار می‌شود و مسئولین پشتیبانی می‌کنند.

وی افزود: به لطف الهی حرکت خوبی در بابلسر انجام شد، در محلات پایلوت برنامه سال و نظام مسائل آماده شد و مسائل هر محله با حضور میدانی امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه و همچنین دستگاه‌های اداری در محله و برگزاری جلسه در مسجد محله به راهکار و مصوبه برای مرتفع شدن رسید.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه این اتفاق بسیار بزرگی است که نسبت برعکس شده، و مسئولین به روش طبیب دوار به خدمت مردم می‌روند، اشاره کرد و گفت: همچنین در سطح شهرستان جلسات قرارگاه‌های دستگاه‌های اداری شامل شروع شده که به مرور به مردم گزارش خواهد شد.

بازوند تصریح کرد: در این جلسات دستگاه‌های اداری شهرستان نسبت به ارائه وضع موجود و نظام مسائل خود اقدام و برای آینده شهرستان برنامه ریزی می‌شود.

وی در ادامه به هدف از تجلیل از خبرنگاران که رهرو راه شهید باغبانی و شهید آوینی باشند اشاره کرد و گفت: ما در یک جنگ رسانه‌ای سنگین هستیم که باید راهبردهای مختلفی را رعایت کنیم و اهالی رسانه در عمل میدانی مسئولان نقش به‌سزایی دارند.

فرمانده سپاه بابلسر گفت: مدیریت خبر و افکار عمومی یک جامعه مخاطب مهمترین وظیفه رسانه است و این مسئولیت سنگینی است زیرا همه نگرش‌های مثبت یا فعال و منفعل کردن جامعه در دست اصحاب رسانه است.

اخبار مرتبط

تقدیر از مجاهدان عملیات فتح خرمشهر در سوادکوه

اصحاب عاشورا در فتح خرمشهر

اجرای طرح جبهه خرمشهری ها در بابلسر

0 نظر

ارسال نظر

capcha