مازندرانی‌ها برای سفرهای بین شهری فقط از کمربندی‌ها عبور کنند

مازندرانی‌ها برای سفرهای بین شهری فقط از کمربندی‌ها عبور کنند

حسین حسن‌نژاد با بیان این که تا زمان تعیین شده برای اعمال ممنوعیت تردد، محدودیت سفر از شهر قرمز یا نارنجی به شهرهای قرمز انجام می‌شود، به همشهری آنلاین اظهار کرد: در مازندران با فقط خودروهایی که در محدوده استان هستند بدون این که وارد شهرهای قرمز شوند اجازه تردد در کمربندی‌ها را دارند و در صورتی که وارد شهر شوند جریمه ۱۰ میلیون ریالی از سوی نیروی انتظامی اعمال می‌شود.

وی افزود: با توجه به شرایط حاد بیماری کرونا در استان و کشور انتظار می‌رود همه شهروندان استان از انجام سفرهای غیرضروری اجتناب کنند. چرا که بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده نسبت به جلوگیری از هرگونه سفر غیرضروری شهرستانی هم اقدام می‌شود و در صورت ورود خودروهای استان به شهرستان‌های قرمز غیر از محل سکونت جریمه یک میلیون تومانی اعمال خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوران کرونا هم باید مورد توجه مردم استان قرار بگیرد. بی‌توجهی به این مسائل ضمن این که سبب افزایش سرعت شیوع می‌شود، زمان و سرعت کنترل بیماری را از ما می‌گیرد.

حسن‌نژاد تصریح کرد: در کنار اعمال محدودیت‌های ورود خودروهای شخصی از استان‌های دیگر به مازندران باید تلاش کنیم رعایت پروتکل‌ها افزایش یابد.

وی درباره اجرای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به مازندران نیز گفت: ماموران نیروی انتظامی از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد تمام محورهای ورودی استان را بسته‌اند و اجازه ورود هیچ خودرویی با پلاک غیربومی به مازندران داده نمی‌شود و فقط خودروهای عمومی و وسایل نقلیه‌ای که تامین کننده سوخت و کالاهای ضروری مورد نیاز استان هستند می‌توانند وارد استان شوند.

اخبار مرتبط

روزهای گرم پیش‌روی مازندرانی‌ها

طرح ویژه پلیس راهور مازندران برای آزادسازی خودروها و موتورسیکلت‌های رسوبی/ مازندرانی‌ها سال گذشته 128 میلیارد تومان جریمه شدند

حل معضل پسماند دغدغه اصلی مازندرانی‌ها

0 نظر

ارسال نظر

capcha