بازدید نماینده ولی فقیه در استان از عملیات تعریض و بهسازی بخشی از محور کندوان

بازدید نماینده ولی فقیه در استان از عملیات تعریض و بهسازی بخشی از محور کندوان

در این بازدید که با حضور حضرت آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، دکتر محسنی نماینده مردم شریف شهرستانهای نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی ، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان، امام جمعه شهرستانهای چالوس و مرزن آباد، فرماندار شهرستان چالوس و سایر مسئولان استانی و شهرستانی همراه بود، از روند اجرایی تعریض و بهسازی این محور محدوده مرزن آباد به دزدبن بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه قرار گرفتند          .
مهندس سید محمد نظری در حاشیه این بازدید یادآور شد : عملیات تعریض و بهسازی این محور در محدوده مرزن آباد – دزدبن با بکارگیری چند اکیپ راهسازی بصورت همزمان سرعت بیشتری به خود گرفت   .
مهندس نظری ضمن اشاره به اینکه ارتقاء و تعریض در محورهای مازندران نگاه ملی را می طلبد از اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای توسعه، بهسازی و ایمنی محورهای استان قدردانی کرد. وی تصریح نمود : یکی دیگر از محسنات توسعه جاده ها، رونق بخشی صنعت و بهره گیری مناسب کارخانجات از نهایت ظرفیت تولید خود می باشد.         

اخبار مرتبط

حجت‌الاسلام زکوی: قوانین انتخابات نیاز به بازنگری دارد / رفتار نمایندگان مجلس مداخله‌گر در انتخابات شورا زیر ذره‌بین شورای نگهبان

سلیلی: نتیجه بررسی انتخابات شورای شهر و روستای مازندران پایان هفته مشخص می‌شود/بازشماری آراء در تعدادی از حوزه‌های انتخاباتی

مقابله با دژهای مستحکم در شورای شهر بابل و امیرکلا توسط دادستانی بابل

0 نظر

ارسال نظر

capcha